İzlediklerim (MyScreen) #003 & Aruvi

in #tr6 years ago

Bazen gerçek hayattan bir müddet de olsa uzaklaşmak ister insan. En rahat kaçış noktası da farklı hayal dünyaları değil midir? Bu seride hayatını çok fazla sinema filmi, dizi ve belgesel izleyerek geçiren biri olarak arada sırada izlediklerim hakkında da birkaç kelam etmek istiyorum.

Sometimes people want to get away from real life for a while. Is not the most comfortable escape point a different dream world? In this content series, I would like to make a few words about what I watch occasionally as someone who has spent so much time watching through movies, tv-series and documentaries.

Bollywood filmlerini Hollywood filmlerinden daha çok sevdiğimden bahsetmiştim daha önce bazı yorumlarda.

Geçen gün misafirim varken de dedik ki bir film izleyelim vakit geçsin. Tabi daha önceden kararlaştırılmayınca başladık taramaya ne izleyebiliriz, güzel film var mı acaba diye. Benim gözüme bir film takıldı o sırada.

ayrac1.png

IMDB'den 9.1 almış bir Hint filmi. Tabi hemen açıp izlemeye başladık. Bu tarz puanlama sistemlerine pek güvenmesem de Hint filmlerinin 9 üstü puan alması pek alışılageldik bir durum değildi.

2016 yapımı olmasına rağmen karşıma da çıkmamıştı daha öncesinde. Aldığı ödülleri de görünce izlemek gerektiğini anlamıştım.

Öncelikle şöyle bir fragmanını izleyin, sonra devam edeyim.

ayrac1.png

Filmin konusunu anlatarak seyir zevkinizi kaçırmak istemem, çünkü en önemli konulardan biri filmin o önemli maddesi. Orayı söylediğimde filmin en vurucu sahnesinin içine etmiş oluruz.

Zaten başlarda durağan ilerleyen, anlamaya çalıştığımız hikaye o sahneyle resmen boyut atlıyor. İzlerseniz ne demek istediğimi çok iyi anlarsınız.

Hintliler bu işi çok iyi yapıyor.

Filmin konusu demişken, bilinen sitelerde bile konusundan sadece şu kadar bahsediliyor:

Ekonomik ve sosyal anlamda; tüketici bir toplumda doğup büyüyen nazik bir kızın, bulunduğu topluma ayak uydurmaya çalışması anlatılmakta.

Filmin dram havasını araya sıkıştırdığı ufak tefek sahnelerle çok güzel dağıtıyorlar. Tabi bu konuda müziklerin de yardımı dokunuyor. Müzikleri çok güzel olsa da şu müzik dilinize dolanabilir:


EN


I do not want to miss your pleasure by telling the story about movies subject because that is one of the most important issues about movie.
The story we are trying to understand, which is already moving steadily in the beginning, is officially stepping into that scene. You can understand very well what I mean when you watch.
Indians do this very well.
About the movies subject says even in the known sites:
Economic and social sense; a gentle girl who is born and raised in a consumer society is trying to keep up with the gathering she is in.


ayrac1.png

Hint filmlerinin en önemli öznelerinden birini konusundan bir şeyler öğrenmeniz ve hayat adına önemli dersler çıkarmanız oluyor. Bu filmde de bu oluyor tabi, işte filmin ana konusu da onun üzerine kurulu. O insanların neler yaşadığını anlamamız açısından önemli bir film.

Film izlerken bir şeylerin eksik olduğunu, daha iyi olabileceğini falan düşünseniz de sonra sonra çok güzel bir film olduğunu daha iyi anlıyorsunuz.

Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim.

ayrac1.png

Puan verecek olsaydım: 9.5 / 10

My Point : 9.5 / 10

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

1

ayrac1.png

Sort:  

Artık bir ara aynı kişi miyiz diye düşünmeye başlamışken Bollywood filmleri konusunda bir ayrılığa düştük diyebilirim :) :)

Hint filmlerini nedense hiçbir zaman sevemedim. Yani müzikal olması mı, absürtlüğümü emin değilim.

  • Sebep için müzikal desem, Moulen Rouge gibi bir filmi çok çok da sevdim. (İzlemediysen tavsiye ederim kesinlikle)
  • Sebep için absürtlük desem, Leyla ile Mecnun gibi bir diziyi aralıksız kaç izledim ben de bilmiyorum :)

Sanıyorum kavruk ten sevmiyorum :D :D

Ben de kavruk ten seviyorum o zaman buradan bunu anlamam gerek :D

Leyla ile Mecnun kadar absürt başka bir şey görmedim. Nerede görsem hemen kapatıyorum. Filmi izlemedim not alayım ama müzikal de benim tarzım değil maalesef.

Hint filmleri kesinlikle müzikal değildir, arada müzikler olur sadece. 3 Khan'ın filmlerini izlemeye başlamalısın acilen: Aamir Khan, Salman Khan, Shah Rukh Khan. Hint filmlerini yanlış anlatmışlar sana, mesela bu filmde linkini verdiğim sahne haricinde müzikal diyebileceğin bir sahne daha bulamazsın. ;)

Ben konuya ve filmin beni sersemleten önemli sahneleri var mı konusunda takılıyorum sanırım. Oyunculuk ve sahnelerdeki yaratıcılık da eklenirse benim için iyi bir konuma çıkıyor film.

En çok önem verdiğim şey konusu ve görsel zevki ;)

Haklısın abi bilemiyorum hep bi ön yargıya sahibim Hint filmleri konusunda. Ama senin tavsiyen üzerine bir boşluğumda oturup izleyeceğim :)

Hint filmi denince aklıma Aamir Kaan geliyor. Özellikle 3 idiots ve dangal favorilerim arasında

Kağan'a da söyledim önceki yorumda, 3 Khan çok iyidir, Aamir, Salman ve Shah Rukh Khan. Çoğu filmi birbirinden kalitelidir. En çok bilinen filmler 3 Idiots ve My Name is Khan aslında ama çok daha güzel filmler de var. Tavsiye ederim hocam ;)

bu filmi de not ediyorum, güzel ve ilgi çekici anlatmışsın izleyesi geliyor insanın tabi hemen:)

İyi seyirler :)) Aslında oyuncuları yönetmeni falan anlatacaktım unutmuşum, paylaştıktan çok sonraları farkettim :)

bollywood filmlerinin çoğu güzel oluyor.

Çok fazla film yapıyorlar o yüzden aralarda çok güzeller çıkıyor, dünyada da onlar biliniyor ;)

This post has received a 0.14 % upvote from @drotto thanks to: @golge.

This post, with over $50.00 in bidbot payouts, has received votes from the following:

minnowbooster payout in the amount of $237 STU, $496 USD.
flagship payout in the amount of $1 STU, $1 USD.

For a total calculated bidbot upvote value of $238 STU, $497 USD before curation, with approx. $59 USD curation being earned by the bidbots.

This information is being presented in the interest of transparency on our platform @golge and is by no means a judgement of your work.

This post has received a 0.85% upvote from thanks to: @golge.
For more information, click here!!!!

Try the new Minnowhelper Bots for more information here

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

We apologize for the continued delay of our upvotes. We’re working hard to obtain more SP to keep up with all of our amazing Thunder Supporters. Thank you for your continued patience and support! You are the lightning to our THUNDER!

As a friendly reminder, the upvote fee is $0.08 SBD ($0.081 for incognito). Current 300%+ upvote is now $0.10+ SBD.

That being said…

BOOOOOOOOOM!!!

The ground shakes as incredible power lights the sky. The thunder tests the quality of your post and deems it worthy, rewarding it with a 300% upvote, comment and resteem from @thundercurator.

Increase your chances of a 100% upvote and support the project by:

Investors who delegate SP to @thundercurator are entitled to 75% of @thundercurator income after curation. Get on-board early and grow with us!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63780.55
ETH 2618.13
USDT 1.00
SBD 2.82