Günlük 10/05/2018

in #tr6 years ago (edited)

Yapmayı planladıklarımı sürekli ertelediğimden bahsetmiştim. Bazen bu erteleme huyumdan kurtulabilmek için çevremdeki insanlara yapmak istediklerimi anlatırım ki beni motive etsin ve ona ulaşmak için elimden geleni yapayım.

Steemit'e başladığım ilk günlerde de böyle bir şey yapıp, zayıflamayı planladığımdan bahsetmiştim.


GÜNLÜK.png

ayrac1.png

Spor konusunda ilk içeriği girdiğimde 94.9 kiloydum. 14 gün sonra tekrar bir içerik paylaştığımda pek bir şey değişmediğini söylemiştim. O zamandan bu yana ise o içerikler beni gaza getirmedi ve yine tembel bir döneme girmeye başladım.

Çalışıyorum ama tam olarak yapmak istediklerimi yapıyor muyum acaba? Her zaman bir meşguliyetim var ama tam olarak yapmam gerekenler bunlar değil. Birkaç gündür kafama takılıyordu bu konu ve ben de bazı şeyleri artık değiştirmeye karar verdim.

O içeriği girdiğim günden beri kilo vermek yerine aksine almaya başlamıştım ve şu anda 96.8 kg olduğumu itiraf ediyorum. 😎

O artist emojisi olmadı, daha iyisini bulabilirim sanırım: (΄◞ิ౪◟ิ‵) veya ༼ . ° o ° . ༽ . 😇


ayrac1.png

94 kg iken kilolu göstermediğimi de söylemiştim ama artık kilom da gözle görülür şekilde belli oluyor (şair burada göbekten bahsediyor).

Geçen sene spora başladığımda çok hızlı kilo vermiştim ve şu anda o sert spor aktivitesine tekrar dönmem gerektiğini fark ediyorum.

Yine buradan açıklıyorum bunu çünkü bu sefer beni motive eden şey burası değil, aynadaki halim. 😅

Hem başka iki konu daha var ki acilen kondisyonumu geri kazanmam gerektiğini hatırlatıyor bana sürekli.

İlk hedefim 10 gün sonra 90 kg civarında olmak.

Bu içeriği güncel tutacağım arada, ben bir şey yazmazsam sıkıştırabilirsiniz. 😇

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

1

ayrac1.png

@golge

ayrac1.png

Sort:  

Hocam sizin aksinize ben çok zayıfım, kilomu söylemek istemiyorum. Yıllardır kazandıysam kazandığım kilo totalde 15 kiloyu geçmedi. Bilmiyorum belki beslenme şeklimden belki de metabolizmayla alakalı bir durum.

Hocam siz daha iyisini bilirsiniz ama spor yanında beslenme de oldukça önemli, bilen bilir belki siz de biliyorsunuzdur. Bir de metabolizmayı yanıltma yoluna gidin derim.

Aynen hep böyle söylüyorlar, bu konuyu araştırdım baya. Normalde 2 öğün yiyen biri 7-8 öğüne çıkardığında zayıflayabiliyor. Ben de ara öğünler ekliyorum ;)

ben de son 1 yılda 10kg kadar aldım. Şimdi vermeye çalışsam da zorluyor çok iştahlıyım. :D ekmeği kestim bir haftadır, okula yürüyerek gidip gelmeye başladım, biraz da ağırlık antremanı. 85kg idim geçen hafta mayıs sonunda tekrar bu yorumu hortlatıp günceli paylaşacağım. :)

Yarışalım hocam başka türlü olmayacak bu iş :)

Kim daha fazla verecek, kazanana kaybeden 5 sbd verecek :D

valla bana uyar. Ne zaman başlıyoruz tartı fotoğraflarıyla mı başlayalım ? :D kanıtlı başalyıp bitirelim herkes görsün :D

iddia iyi motive edebilir okulda kilo vermeye çalışan bir arkadaş var ona da teklif ettim o kabul etmedi ikimizde veremiyoruz :D

iddia iyi motive edebilir okulda kilo vermeye çalışan bir arkadaş var ona da teklif ettim o kabul etmedi ikimizde veremiyoruz :D

Ben çok veririm ama kilom fazla ya ondan. İstersen deneyelim tabi, atayım tartı fotoğrafını istersen ama sbd işine girmeyelim iddialaşım direk :))

Spora ve diyete pazartesi başlamayin.Vazgecebilirsiniz..Astrolojik olarak yani...:)

Hahaha var mı böyle bir şey gerçekten :)

Başladım bugün hemen sıkıntı yok o zaman bırakmayacağım. :)

Pazartesi gunlerini ay yönetiyor.Duygusal bir gün olur.o sebeple duygulara hakim olmayıp yemek yiyebiliriz.:)

Tamam pazartesi günü aşk konusunda kararlar almaya çalışayım o zaman sadece :)

Teşekkür ederim.

This post has received a 0.18 % upvote from @drotto thanks to: @golge.

This post has received votes totaling more than $50.00 from the following pay for vote services:

minnowbooster upvote in the amount of $135.38 STU, $237.89 USD.
flagship upvote in the amount of $0.51 STU, $0.90 USD.

For a total calculated value of $136 STU, $239 USD before curation, with approx. $34 USD curation being earned by the paid voters.

This information is being presented in the interest of transparency on our platform and is by no means a judgement as to the quality of this post.

Thank you!

Thank you too :))

image geç olsun güç olmasın. Haydi Bismillah :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64093.86
ETH 3123.80
USDT 1.00
SBD 3.94