You are viewing a single comment's thread from:

RE: Canım Koal'im [Koal Discord Sunucusu Üzerine]

in #tr6 years ago

Küfür kıyamet günlerini hatırlıyorum😂 Üslupta öyle keskin bir dönüş oldu ki’ açıkçası ben çok şaşırmıştım.

Yalnız koal hala daha steemit trden sonraki en aktif grup bunu da unutmamalı.

Benim önerim naçizane şudur. O Zappl’dan bi cacık olmaz . Onun yerine curie, steemstem vs. Gibi daha dev bir oluşumun distribütörlüğünü almak çok daha can suyu olacaktır.

Bu arada resteem ettim...

Sort:  

Ahdhhahaah ya abi açıkçası kimseyi rahatsız ettiğimizi de düşünmüyordum ama işte gel gör ki etik kavramlar.. Yani bence sorun teşkil etmiyordu ama baskılara yenik düştüm 😁😁

Aktiflik açısından fena sayılmayız aslında ama çok daha çılgın olduğumuz zamanları düşününce içim gidiyor.

Evet abi ya o zappl falan kalkacak da bir zaman bulabilsek çok güzel olacak. En kısa zamanda ayar çekeceğiz ama. Abi sen resteem yaptın ya ben artık Steemit serüvenimi tamamladım sayıyorum. Zirvede bırakıp hesabı satılığa çıkaracağım bak valla. Büyük adamsın abi cidden ya seviyorum seni 😁😁

Ahahaha teşekkür ederim 😊 sesli güldüm 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63476.83
ETH 3413.43
USDT 1.00
SBD 2.50