You are viewing a single comment's thread from:

RE: Canım Koal'im [Koal Discord Sunucusu Üzerine]

in #tr6 years ago

Ahdhhahaah ya abi açıkçası kimseyi rahatsız ettiğimizi de düşünmüyordum ama işte gel gör ki etik kavramlar.. Yani bence sorun teşkil etmiyordu ama baskılara yenik düştüm 😁😁

Aktiflik açısından fena sayılmayız aslında ama çok daha çılgın olduğumuz zamanları düşününce içim gidiyor.

Evet abi ya o zappl falan kalkacak da bir zaman bulabilsek çok güzel olacak. En kısa zamanda ayar çekeceğiz ama. Abi sen resteem yaptın ya ben artık Steemit serüvenimi tamamladım sayıyorum. Zirvede bırakıp hesabı satılığa çıkaracağım bak valla. Büyük adamsın abi cidden ya seviyorum seni 😁😁

Sort:  

Ahahaha teşekkür ederim 😊 sesli güldüm 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63781.73
ETH 3407.93
USDT 1.00
SBD 2.47