You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ile ciddileşme #2 : Zaman yaratma

in #tr6 years ago

IMG_9713.JPG
Ben bu listelemeyi 3 hafta önce yaptım ama şu cümlelerden kurtulamıyorum.

Benimse inanılmaz düzensiz ve zamansız bir hayatım var. Hemen herkesin işi, gücü olduğunun farkındayım ama durumum vahim. Öyle yalandan "zamanım yok" geyiklerinden bahsetmiyorum. Belirli çalışma saatlerim yok mesela. İşimin şu ana kadar gece 12'den önce bittiğini hatırlamıyorum. Eğer arada 5-6 gibi bittiği görülmüşse de onun nedeni de bir önceki gece sabahladığım için oluyor, kendimi yatağa zor atıyorum.

Sort:  

Hahaha... Çok iyi anlıyorum seni ama bir yandan da şöyle düşünüyorum kendini zorlamadıkça, bir şeyleri yerinden oynatmadıkça hep böyle devam edecek. Hatta biraz bataklık gibi devam da etmeyecek daha çok dibe çekecek. Biraz o sevmediğim iş hayatı yoğunluğunu kırmak için yapmam gereken bir şey olarak görmeye başladım. İşler zaten her türlü kafa ağrıtıyor bari ufak bir kaçış alanımız olsun :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57563.20
ETH 3078.64
USDT 1.00
SBD 2.41