Size Yardımcı Olabilecek Ücretsiz 5 Web Sitesi

in #tr6 years ago

Ä°lgili resim
Source

İnternet üzerinde işlerimizi kolaylaştıran bazı siteler olur bu siteler gerektiği zamanlarda bizlere çok yardımcı olur o siteleri bulduğumuzda da hani oruçlusunuzdur iftar zamanı gelir ya onun gibi bir sevinç oluşur ya da şöyle tanımlayayım montunuzun cebine 20TL koyarsınız ve unutursunuz sonrasında başka bir zaman ihtiyacınız olduğu anda o 20TLyi bulursunuz ya aynı öyle bir duygu yaşarsınız ya heh, onun gibi bir duygu işimizi kolaylaştıran siteleri bulmak. Yalnız ben yine çok konuştum ya böyle durumlarda kendimi toparlayamıyorum neyse hadi yazımıza geçelim!

line divider png ile ilgili görsel sonucu

imgy ile ilgili görsel sonucu
Source

1 - Online Resim Düzenleme Editörü


Bu siteyi hackxien adında bir Türk kullanıcı kurmuş. İmgy resimlerinizi photoshop ortamındaymışsınız gibi düzenlemenize yarayan, orta profesyonellikte bir web sitesi. Yabancı alternatifi olarak pixlr.com/editor sitesi bulunmakta. Bu arkadaşımızda bu projeyi bizlere uyarlamış ve böyle bir websitesi yapmış.
http://imgy.tk

line divider png ile ilgili görsel sonucu


Source

2 - İngilizce Öğrenme Platformu


Bu projeyi bu yazıyı yazarken keşfettim diğer projelerin çoğunu biliyordum. Gerçekten güzel bir site. Asıl amacı İngilizce öğretmek ve sitenin alt kısmında İngilizce bilmemekten pişmanlık duyanların desteğiyle oluşturulmuştur yazmakta. Sitenin 2 minik projesi var birincisi Mail Aboneliği o şöyle çalışıyor: Grammar seviyenizi seçiyorsunuz ve sizlere her gün sabah 8:00'de konu anlatımı gönderiyorlar. İkinci proje ise Chrome eklentisi: O da bir chrome eklentileri var ve yeni bir sekme açtığınızda karşınıza bir ingilizce kelime ve türkçe anlamı çıkıyor gayet güzel bir proje olmuş. Ben şahsen kullanamadım eklentiyi sanırım Opera kullanıyorum o yüzden yeni sekme açtım ama çıkmadı karşıma. (Opera Chrome eklentilerini destekliyor fakat sanırım pek de düzgün çalışmıyor)
http://www.littlelittlenglish.comline divider png ile ilgili görsel sonucu

icony ile ilgili görsel sonucu
Source

3 - Icon Oluşturma Sitesi


Icony projesi ise websiteleriniz için icon düzenleyebileceğiniz ücretsiz bir araç. Bu siteyi de hackxien adında bir Türk kullanıcı kurmuş. Ben kullandım ve çok beğendim iconun bütün özelliklerini ayarlayabiliyorsunuz icon oluşturmaya yarıyor. Buyrun ben size linki vereyim.
http://icony.tk

line divider png ile ilgili görsel sonucu

Otomatik alternatif metin yok.
Source

4 - CV Oluşturma Sitesi


Bu siteyi de bu yazıyı yazarken öğrendim. Sanırım bu site istikrarını bozmayan sitelerden biri, uzun bir süre dayanmış ve hâlâ pek tanınmasa da blog yazılarını devam ettiriyor, facebook paylaşımı da aynı şekilde. Çok kolay bir şekilde Office programları tasarımıyla CV oluşturabiliyorsunuz. Sitenin tasarımı uzun yıllardır tanıdığımız Office programlarının tasarımından yapılmış bu da bir kolaylık sağlıyor bize. Projeyi çok beğendim ilk kez gördüm, sizin de ziyaret etmenizi öneririm.
https://cvlogin.com/tr/

line divider png ile ilgili görsel sonucu

adobe color cc ile ilgili görsel sonucu
Source

5 - Uyumlu Renk Paleti Oluşturma Sitesi


Bu siteyi ilk olarak Adobe Kuler diye biliyordum fakat şimdi isminin Adobe Color olduğunu gördüm şaşırdım neyse biz konumuza dönelim Adobe Color CC, uyumlu renk paleti oluşturmanıza yarayan bir web sitesi. İsterseniz yüzlerce paletten birini seçin isterseniz de kendiniz oluşturun hem de Photoshop, Illustrator gibi birçok programla da uyumlu çalışmaktır.

line divider png ile ilgili görsel sonucu

Bu yazımda sizlere 5 adet işinize yarayacak web sitesi paylaştım. Devamını istiyorsanız yorumda belirtebilirsiniz, yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum kendinize iyi bakın!


Posted from my blog with SteemPress : http://icimdengelen.wpdevcloud.com/?p=23

Sort:  

Hello flinter!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

güzel bir derleme olmuş, ihtiyacı olanların işine yarayacağına eminim.

teşekkür ederim :)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 19 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 62853.43
ETH 3013.11
USDT 1.00
SBD 2.50