You are viewing a single comment's thread from:

RE: Çok Pişmanım Çok

in #tr5 years ago

Bence önemli olan kirlenmekten rahatsız olmak. "Zaten kirlendim" diyip aynı şeylere devam etmek bence en kötüsü. Yeniden temiz hissetmek için bir şeyler yapılabilir belki, bunun yolu da herkes için farklıdır sanırım.
Bazen kirlenmek de güzel olabilir belki aslında, temiz olmanın önemini, değerini anlamamıza yarayabilir. Başka insanların bunu söylemesi işe yaramasa da kendimiz deneyimleyince daha çok farkına varabiliriz diye düşünüyorum...

Sort:  

@damla'nın bununla alakalı beğendiğim bir sözü vardı. Bayağı aradım ama bulamadım tam olarak. Hatırladığım kadarını yazmak istiyorum. Ama sanırım hatırlamayacağım ama çok güzel yazmıştı :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66892.02
ETH 3513.87
USDT 1.00
SBD 2.67