Bana göre sıkıntı ve sitresten birazcık olsun uzaklaşmanın yolları...[Cointurk 19. Projesi] [@farmerturkey#8425]

in #tr6 years ago (edited)

Sevgili steem arkadaşlarım eğer sıkıntılı bir gününüz olursa gidin bir deniz, göl veya bir su kenarına o eşsiz güzelliği izleyin suyun çıkardığı melodileri dinleyin, balık tutun size çok iyi gelecektir ve o an içinde olsa sıkıntılarınızı unutturacaktır, çünkü denizler, göller dünyada gördüğün en iyi terapistler :)) Veyahut çıkın eşsiz güzellikteki doğamıza orada ,bitkileri, ağaçları, çiçekleri, böcekleri görünce kendinizi huzur dolu ve mutlu hissedeceksiniz. Onuda mı yapamıyorsunuz o zaman kendinize bir uğraş bulun, mesela güzel basit el sanatları veya herhangi bir enstürüman çalmayı öğrenin ve sıkıntılı olduğunuz günlerde alın onları elinize kendinizce birşeyler yapmaya çalışın en azından birazcık olsun sıkıntı ve dertlerinizi unutturur size biran için farklı alemlere dalarsınız.
Benim bu bahsettiğim konular tecrübeyle sabittir çünkü ben genellikle sıkıntılı ve stresli olduğum zamanlar bu bahsettiğim şeyleri yapmaya çalışırım ;))

Son olarakte bundan sonraki cointurk proje konusu bana göre "Steemitte hep birlikte nasıl ilerleriz ve daha güçlü oluruz" şeklinde bir konu olsun...
Herkese sevgilerimi, saygılarımı sunuyorum, bol kazançlı günler diliyorum. :))

Sort:  

Postunuzda Projemizin 5. kurala uyulmamıştır. Düzelttikten sonra Discord üzerinden destek ekibi ile iletişime geçiniz.

teşekkür ederim :)) tamam düzelttim...

Congratulations @farmerturkey! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard:

Presentamos el Ranking de SteemitBoard
Introducing SteemitBoard Ranking

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @farmerturkey! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60122.55
ETH 3199.29
USDT 1.00
SBD 2.43