You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zifir

in #tr6 years ago (edited)

Hep seherler uyandığımda bir alışkanlık yaratmışım kendimde. ilk cep telefonuma bakıyorum saat kaç, sonra steemitden ilk kendi sayfama sonra @yasujizr sayfasına bakıyorum. Hep olmazı kabul etmeyen biriyim ne kadar kabul etsemde. Hikayeye bir kaç kere okudum tam anlayayım diye. Bu ne ya kardeşim... Bir filim çekmişsin sanki. tez resteem yapıb sayfama yönlendirdim. Bazen insan kendini izlemesi için aynaya bakmalı...! Her gün bakıyoruz amma kendimize değil, necə göründüğümüze. Bir ayna çizmişsin. Karmaşıklar içinde karmaşıksız bir dünya çiz kendine. Kendin olmak için bir şeyler yap. Şunu anladım. Hep başarılı insanlar arasında olmayı kendim için bir şeyler öğrenmeyi, zihnime daşımayı istemişim. İnsan - hep kendine bir şeyler götürmek isteyen varlık. ))) Yazılarınla bir çok farklı şeyler verdin bana. Sana çok ama kadarını anlatamam teşekker ederim. Seni şişirmiyorum. Verdiğin değerin (paylaşımlarının) karşılığını diyorum. Teşekürler kardeşim. Helal helal yinede helal olsun. Devamlı olsun....

Yazadığın bazı yazılarını kendin belkede beyenmesende sanırım biz beğeneceğiz.
bir rica ile söylüyorum paylaş bizimle.......

Sort:  

Teşekkür ederim, başka ülkelerde bile olsak böyle anlaşabilmemiz, böyle iletişim halinde olmamız çok güzel geliyor bana. Beğenmenize gerçekten mutlu oluyorum. Kendimi iyi bir yazar olarak hala göremiyorum ama bu yazdıklarınız bana kendimi geliştirmem için motivasyon veriyor, gurur veriyor.

İkinci olarak benim sayfama bakmanıza da ayrıca teşekkür ederim. Yani bazen anlatamazsın ya bazı şeyleri anlatamıyorum. Normal kendi halinde yazan biriyim ben normalde. Bu kadar beğenilmesi hala şaşırtıcı geliyor.

Ben de sizin yazılarınızdan bazılarını daha iyi anlamak için iki kere okuyorum. Ama zaman geçtikçe, diller zaten benziyor, dillerimize alışıp daha iyi anlaşacağız sanırım. :)

Ben de kendimi şanslı hissediyorum şu anda. Biz farklı ülkelerden olsak belə dilini kendi dilimiz kimi bildiğimiz bir ülke Türkiyem. Benim bildiğim ülke sınırları şart değil, siz burdaymışsınız kimi hiss ediyorum. Ben şu hikayeyi size yazdığımdan sonrada bir kaç kere okudum. ))) Anlamadım diye değil, gözden kaçırdığım bir fikir olurmu diye. Ben yazıları bazen bir kaç kere okurum. Çünki kendi yzdığımızın içinde bele görmediğimiz daha değerli fikirler ola bilir. Ama onu biz görmeyiz başkaları görür. Bir sözün değerini her kes faklı anlar...)))
Teşekkür ederim beni kendi yazılarında hatırladığın için.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64155.87
ETH 3422.91
USDT 1.00
SBD 2.59