Sort:  

Galiba haklısınız

Flagged. Disagreement on rewards.

İnsanların nasıl davrandıklarına, neler yaptıklarına karışmak bizim haddimize değil. Yazılan hiçbir cümleye katılmıyorum, bu düşünceleri de barışçıl bir toplum için zararlı buluyorum.

You just received a Tier 0 upvote! Looking for bigger rewards? Click here and learn how to get them or visit us on Discord
If you would like to opt out of receiving comments reply with STOP

bu yazının hiçbir yerinde sanat yok. neden etiketlerde "sndbox" kullandınız. ayrıca bir de siz sndbox üyesi misiniz ? Yazık, sanatçılar içine yanlışlıkla karışmış olmalısınız. İnsanlar da sizi yargılamaya başlarsa içinde bulunduğunuz tutumun ne kadar yanlış olduğunu anlayacaksınız

Artizm artistlik yapma, haddini bil. Bu yazıda sanat olduğunu sana kim söyledi, ayrıca senin ne haddine benim nereye üye olup olmadığımdan. Benim sanatçılığım beni ilgilendirir. Sizin dünya görüşünüz farklı olabilir, bu sizin saygı çerçevesinden çıkmanızı gerektirmez. Ayrıca düşüncelerime katılmadığını, bak üstteki arkadaş gayet medeni bir şekilde açıklamış.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62922.70
ETH 2543.02
USDT 1.00
SBD 2.83