Traktörle imtihan

in #tr6 years ago

trak 3.jpeg

satırarası.png

Merhaba Arkadaşlar;

Konyanın uçsuz bucaksız kuş uçmaz kervan geçmez ovalarında traktörle geçen 2 saat 19 dakka.

Bugün arkadaşlar gel bir tur atalım dediği zaman, araba aldı galiba bana hava atmak için çağırıyor diye düşündüm. Dışarı çıkınca kapının önündeki traktör den başka her hangi bir araç görünmüyordu. Hani oğlum araba nerede dedim, keşke demeseydim.

satırarası.png

trak 2.jpeg

satırarası.png

Ne diyon oğlum dalgamı geçiyon demeye kalmadan kendimi traktörün üstünde buldum. Tur atacam dediği yer de, buğday tarlasıymış, Bilirsiniz traktörde bir adet koltuk vardır, o da şoför koltuğu  2 saat 19 dakika boyunca traktörün o koskoca tekerleğinin üstündeki çamurluk.

Resmen zıplaya zıplaya Konya’daki tüm ovaları dolaşıp tur attık. Zaman 2 saat gibi kısa bir süre olmasına rağmen, resmen ömrümden 20 yıl aldı götürdü sanki.

Aynı arkadaş bir daha bana, bırakın gel tur atalım demesini, kapının önünde sigara içelim dese, onunla dışarı çıkmam  Ne kadar çok kızdığımı anlamışsınızdır.

satırarası.png

trak4.jpeg

satırarası.png

Ayrıca traktördeki süslemeleri söylemezsem ve ne kadar da güzel bakmış traktöre demesem olmaz. Uzun zamandır görmediğim arkadaşın çiftçiliğe merak saldığını da burada öğrenmiş olduk. Her zaman hayalimdi, küçük mütevazi her katı 145 metrekare olan triplex bir gecekondum olsun. Bahçesine 10*15 boyutlarında bir kamyon kasasından havuz yapayım. Etrafta elma, armut, ceviz ve erik ağaçları olsun. Arka bahçede salatalık ve çilek yetiştireyim. Salatalık ve çilek bol su ister biliyorsunuz.

Aman ya açlıktan mıdır, susuzluktan mıdır bilemem ama konu iyice dağıldı ve saçmalamaya başladım. O yüzden fazla uzatmadan kısa keseyim ve size de zahmet edip okuduğunuz için teşekkür edeyim.

satırarası.png

trak 1.jpeg

satırarası.png

Teşekkürler…

satırarası.png

follow_fakire1sadaka.gif

Sort:  

zayıflama titreşim aletine girmiş gibi olmuşsundur. yağ falan kalmamıştır. iyi tarafından bakalım artık ne yapalım :)

Eyvallah aslında haklısın, bu şekilde düşünmüş olsaydım bu işten keyif alabilirdim :)))

Exclusive PROMO

Get 20 upvotes and 10 followers only for join the site.
The 20 upvotes worth 1SBD so why wait get it quickly before the campaign over.
CLICK HERE TO JOIN

Eyvallah iyi güzelde bi anlaşabilsek :)))

You just received a Tier 0 upvote! Looking for bigger rewards? Click here and learn how to get them or visit us on Discord

Bi peşimi bırak ya :)))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62984.76
ETH 2472.53
USDT 1.00
SBD 2.55