Sevgi Nedir

in #tr6 years ago

Sevmek söylemek değil, sessizce yüreğine koymaktır. 🌹

Gördüğüm bu güzel söz, beni paylaşım yapmaya zorladı.
Sevmek nedir gerçekten? Seni seviyorum. Tamam hadi biraz gezip tozalım. Güldük eğlendik. Bu mudur?
Şimdilerde bir çıkmak diye birşey var. Doğrusu hiç memnun değilim yaşadığım dönemden. Keşke şimdi 35-40 lı yaşlarda olsaydım. Daha kaliteliymiş eski sevgiler. Yıllar öncesinin görücü usulüyle evlenenleri bile şimdiki zamanın severek evlenenenlerinden daha mutlu oluyorlar sanki. Bu sadece bir genelleme burada severek evlenen birçok kişi var tabiki. Sözlerim sizin için değil. Gördüğüm, anlayabildiğim anlatabildiğim bu kadar. Evet yaşım küçük ama hayatı dışardan izlemek için fazlasıyla zamanım oldu. Gösteriş olsun diye yapılan sevgililik oyunları var. Sevgiyi yüreğine koyamadan bu oyunu oynayanlar var. Önce çok seviyorum deyip, ayrıldığında zaten çok kötü biriydi, sevmiyordum diyerek bir zamanlar sevdiğini kötüleyenler var. Nereye gidiyor bu dünya diye düşünüyorum bazen. Cevap bulamıyorum. Suçu kıyamete atıyoruz sanki. Kıyamet kopacak diyoruz laf arasında.
Nasıl olacak bu sevmek ozaman? Ne yapalım da sevmiş olalım değil mi? Sevmek için yakın olmak, elini tutmak mı gerekir? Uzaktan olmaz mı bu sevgi denilen şey? Siz bunu düşünedurun. Ben sanırım uzattım biraz konuyu. Şunu söyleyip postumu bitirmek isterim.
İnsan düşünmeli, en azından doğru olanı görebilecek kadar.

Postumu okuduğunuz için teşekkürler. Yorumlarınız değerlidir. ☺ Sağlıcakla kalın. 💗

Fotoğraf

Sort:  

Uzaktan olmaz mı bu sevgi denilen şey?

olur tabii neden olmasın yeter ki doğru insan olsun:)

Çok tatlısın. :) Sevmek ne güzel duygudur. Sevgili ne güzel bir kelimedir. Sevmeden edemez de insan, sevgisini menfaatine kullandığı zaman adı değişiyor. Ne oluyor adı? Fiili yapan bilir adını.

Biz ne yapalım? Sevmeyelim mi? Yaşın küçük olabilir düşünce her yaşa lazımdır. Kğçükken düşünmeye, fark etmeye başlayan sen, büyüyünce uygulayacak çok projeye sahip olursun.

Şimdi soruyorum; bu tatlı kızı sevememek mümkün mü?

İşte sevmek budur.

Çok teşekkür ederim. 😊 Çok mutlu ettiniz bu güzel yorumunuzla beni.

Önce hoşlanma sonra diger duygular peşi sıra gelir.sevgi hemen olacak yada bir anda bitiverecek bir duygu değildir.Yaptıklarinin farkında olabilen insan her yaşta olgun düşünebilir.Sende etrafında olan bitene kayıtsız kalmamış sorgulamışsın.ne güzel..Az biraz mantık katmalı sevgiye bence şöyle çay kaşığı kadar.o zaman tadi tuzu yerinde oluyor.:)

Aynen öyle. Yorumunuz için teşekkür ederim 😊

Sevgi emektir, sularsan büyür :)

Ne güzel, ne doğru bir söz. Paylaştığınız için teşekkürler. :)

Eski aşklar daha güzeldi fadime, değeri vardı sevginin...

Kesinlikle katılıyorum. Göremiyorum artık öylesini :(

Sever fadimem elini tutmadan da sever söylemek icin cıldırsa da sıkar dişini dudaklarını sımsıkı kilitler yüreğine koyar oturtur en kıymetli gönül sarayına sevdigini yine sever ha neden söyleyemez bazen insan ayıp olduğu için mi Hayır bazen belki tek taraflıdır bu sevgi belki diye bazen de kiyamamaktır sevdiğine bazı yükleri kaldırabilir mi yada yorulabilir mi bunun ağırlığıyla acaba diye ama sever sessizce de olsa içi yanıp kavrulsa da bu duygularlar ve düşüncelerle yine de sever çünkü bu öyle bir duygudur ki kelimelerle anlatılmaz asla tarifi yoktur bunun ki olsaydı zaten sevmek olmazdı nedensiz de sever insan aş gibi ekmek gibi Su gibi nefes gibidir o duygu içten gelir hesap yapmaz mantık yok olup gider baştan ve gönülden ve yaşı da yoktur sevmenin koşulu da yoktur hissetmek ve yaşamak için seversin sadece seversin işte... öyle güzel bir paylaşım sundun ki bugün... çok teşekkür ederim canım benim daha öncede söylemiştim sana bunu belki ama yine söylüyorum yüreğinden öpüyorum seni koca yürekli insan 💙

Teşekkür ederim bu değerli yorumun için abla. Ne güzel anlatmışsın böyle. 💗

Congratulations @fadime! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Teşekkürler:)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 19 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Sevmek ya da aşık olmak... Öyle gariptir ki bu ikili... Aptal eder insanı, afyonu olur tüm bedenin ve ruhun. Görmez olursun, kimsesiz olursun... Taki her şey bitene kadar... Bitti mi bütün bunlar kavgalar başlar,isyanlar başlar, kötü sözler birbirini takip eder... Peki gerçekten, sevmek nedir? Beklenti içine girmemektir sevmek. Kimse kimseye bir şey yapmaz aşıl ol ya da sev diye. Kendiliğinden oluşur bu! Seversin. Sevginden dolayı karşı tarafa huzur ve mutluluk verirsin,bir anda o da sevmeye başlar seni... Peki bütün herşey bittiğinde neden kötü konuşursunuz. Zorla mı aşık ettiler seni. Sevgimizde bile beklenti var da ondan! Beklenti içinde seviyoruz, ben seviyorsam o da sevecek ben onu mutlu ediyorsam o da edecek... Bu mantıklı mı? Ayrılıklarda dikkat edin ilk aşık olan bırakmaz çoğunluklu aşık olunan bırakır. Nedeni yukarda saklı aslında. Eski ya da yeni her sevgi ve aşk kendi döneminde güzeldir. Eskiler daha güzel değildi, beklentisiz sevgi vardı. Şimdi de beklentisiz sevenler büyük bir aşk yaşıyorlar.

Karşılıksız sevenlerden olmak dileklerimle...

Güzel yorumunuz için teşekkürler. Haklısınız. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64058.80
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 3.99