Merhabalar :)

in #tr6 years ago (edited)
Merhabalar arkadaşlar. 4 gündür birşey yazamıyorum. Aklımda birçok konu var ama yazmak için uygun bir zaman değilmiş gibi geliyor bana. Başka gün yazarım diye bu konuları atıyorum hep başka zamana. Peki bugün ne yazacağım onuda bilmiyorum. Artık elim nereye giderse o çıkacak karşımıza. Steemite Mart ayında katıldım ve şuan benden büyük olmalarına rağmen arkadaşlarım diyebileceğim kişiler var burada. Onlar beni nasıl biliyor onuda bilmiyorum. Buraya hiç buradan ayrılmayacağım yani Steemitde sürekli kalacağım diyerek geldim. Ve öylede olacağını söylüyorum hep. Ama biraz yavaşladım sanki. Oy gücümün, gücümüzün daha yüksek olmasını isterdim. Mayıs ayının sonunda @love-life a şöyle söylemiştim; yazın sonunda itibar puanım 60 olacak. 😄 Şuan düşünüyorum da pek kolay görünmüyor. Ayrıca 0.01 $ oy gücümüz olması için bile bir sürü Sp gerekiyor. Bunun içinde bir sürü paylaşım yapmak ve iyi diyebileceğimiz oylar almak gerek yada Sp kiralayacağız sanırım. Hesabımı geliştirmek için başka siteleride kullanmam etkili olacaktı. Yaz boyunca Yumurtalık Sahilinde olacağım için sınırsız internetle dLive dan canlı yayın yapacaktım. Ama bulunduğum yerde okadar az çekiyor ki bırak canlı yayını yazı yazmak için Steemitin açılmasını bile bekleyemiyorum. Şuan da zaten mobil veriden kullanıyorum. **Her şeye bu kadar zam gelirken Steemitde ki kazancımız da artsa ne güzel olurdu.** Sbd sayım artarken Sbd nin değeri düşüyor. Hiçbir şey yapmamış gibi oluyorum sanki. Birde Steemite yeni katılıp birden yükselenleri görünce de doğrusu biraz moralim bozuluyor. Yanlış anlamayın bahsettiğim siz niye yükseldiniz değil ben neden yükselemedim. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Yapıyorumda. Bazen küratör projelerine seçiliyorum. Mutlu oluyorum. Bu aralar aldığım oy sayıları kat kat artmaya başladı. 15-20 yken 150 yi bile bulan yazım oldu. Burada yazımın seçilmesinin büyük katkısı var. Ama genelde %10-%13 gibi oylar almışım çoğunluktan. Burada tanımadığım bir çok Türk kullanıcı var. Keşke hepsiyle konuşup, birbirimize daha iyi destek olabilsek. Küçük bir muhabbet bile karşındakiyle iyi bir bağ kurmanı sağlayabiliyor. Örneğin dün bir resim paylaşmıştım. Kısa bir süre geçmeden @baycan yorum yaptı. @love-life yorum yaptı. Çünkü daha önce konuşma fırsatımız oldu ve isimlerimiz nerede geçse dönüp bakmak istiyoruz. En azından benim için böyle. @love-life @baycan @junostar @avina @bym @sudefteri @pinarhanbolat @sahinadm @mesafe @cashunter ve yazamadığım birçok kişinin adını gördüğüm de girip okuyorum ne olduğunu. Çünkü etkileşim halinde olduklarımız aklımızda kalanlar ve desteklerini karşılıksız bırakmamak istiyorum gibi birşey işte. He birde unutmadan @tahirozgen in yazıları çok dikkatimi çekiyor. İnşallah ilerde bende böyle yazabilirim. Şimdi biraz kafam karışıyor :D Güzel oldu böyle yazmak. Umarım bu postla bir kilo soğan alabilirim. ☺ Bulgur pilavının yanında güzel gidiyor. 😀 Kendinize iyi bakın. 🙋
Sort:  

Merhaba Fadime...
Steemit'e ilk üye olduğunda 25 Steemlik oy gücü ile başlıyorsun. Ve ilk sıralar aldığın ufak tefek oylar senin puanını 3er 5er arttırıyor ama gün geçtikçe bu daha da zorlaşıyor. Yani özellikle oy gücün 50ye ulaşınca artık bu artış çok çok azalmaya başlıyor...

Yeni üye olup birden yükselelenler ya yatırım yapan insanlar oluyor ya çok güçlü hesabı olan bir tanıdığının desteği ile kısa sürede yükselmeye başlıyor... Keşke kaliteli içerikler her zaman yüksek oylar alabilse ama böyle olmuyor malesef...

Ama yinede sıkılma, umudunu kaybetme. Bu platformu öncelikle hobi olarak, insanlar ile iletişim kurabildiğin bir platform olarak düşün, zaten sonrası da kendiliğinden geliyor.

Hani kendine bir hedef koymuşsun ya, şu tarihte şu seviyeye geleceğim diye. Bu iyi bir şey. Örneğin sınavdan 100 alacağım diye bir hedef koyarsın, tüm planını, çalışmanı bunun üzerine yaparsın ama 100 değil 80 alırsın. Olsun 80de iyidir.

Her neyse paylaşım için teşekkürler. Umarım kısa sürede hedeflerine ulaşabilirsin. Mutlu Pazarlar ;)

Bende gidip oy kullanayım bari :)

😊 teşekkür ederim yorumunuz için 😊 mutlu pazarlar

Hedef koyman çok güzel, genelde insanımız bir adım atınca yok bitsin istiyor, ama ışınlanma şimdilik sadece filmlerde var, sabırla olacak inşallah...

😊 inşallah

Bende bugunlerde cok uzaklastim fadime cim bir türlü vakit bulup yazamiyorum. Sanirim yaz boyunca hepimiz de bir yavaşlık olacak. Kurlar dusuk olmasi da biraz etken tabi
Ilerleyen gunlede umarim daha fazla vakit bulurum. Bu ortami ozledim

😊😊

Kurlar dusuk olmasi da biraz etken tabi

Bncede öyle

düşündüm de mart ayında aramıza katılmışsın ve yazdıkların kendi düşündüklerimi hatırlattı bana, senden 2ay kadar önce buraya geldiğimdeki hissettiklerimi:)

şunu anladım diyebilirim burada az ama kaliteli içerik girildiğinde bir şekilde fark ediliyorsun..
yani günü geçiştirmek adına yapılan paylaşımlardan ziyade emek verilen, üzerinde görsel olarak da uğraşılan yazılar daha çok okunuyor..

bir de diğer arkadaşlarla iletişim hâlinde olmak insan biriktirmek de güzel bir şey:)

şu an sbd'nin değer kaybetmesi de paylaşılan yazıların düşmesine neden oldu ama umarım yükselişe geçer artık..

hedeflerinde ve hedeflerimizde başarılar dilerim:)

Teşekkür ederim ☺

Sevgili arkadaşım steemit platformundan anladığım en gerçek şey yavaş yavaş sabırla özgün ve güzel yazılar girmek gerekiyor.Bu emeklerin bazı güçlü kimseler tarafından fark edilmesi ve ileride buradaki Türk toplumunun sayısı artması dahilinde o dönemde burada hazır ve güçlü durursan o zaman emeklerinin karşılığını alabilirsin.Umarım hepimiz karşılığını alırız emeklerimizin.

Umarım. ☺ Yorumunuz için teşekkürler. :)

Adım geçmiş ama ben bu posta adımın geçtiğini bilmeden geldim, okurken sürpriz oldu. :) Kendi adıma teşekkür ederim 🙏

Bu mecrada kazanma amacı olmadan yazmaya odaklanmak daha sağlıklı, çünkü kazanmak çok zor hele ki kısa sürede. Odak kazanç olunca , kazanamayınca moraller bozuluyor.
Umarım bizler sebatla keyifli yazılar yazabiliriz ve ilerde bir kazanca dönüşür ve tadından yenmez hale gelir.

Umarım öyle olur. 😊

@fadimecim bu iç dökme ve sohbet tadında ki paylaşımına bayıldım harikasin her şeyi anlatmissin doğru söze ne hacet diyerek burada en çok iletişim ve birbirimize destekte bulunduğumuz fakat istemeden de olsa zaman zaman paylasimlarinda olmadığım yetisemedigim ve buna rağmen güzel yorum ve votelerini esirgemeyen güzel arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum isimlerini saydığın arkadaşlarımıza @baycan @mesafe @junostar @sahinadm @sudefteri @bym ye bu yazın vesilesiyle lütfen kusuruma bakmayın bu istem dışı olan sizleri ihmalliğim yüzünden anlayışınıza sığınıyor tekrar teşekkür ediyorum iyi varsınız sizleri çok sevdim saygı ve sevgilerimle
Soğan konusuna gelince kuzucum bence bu sıcacık paylaşımından ötürü bir kilo domatez bile alabilirsin çünkü zam gelmiş 😊 ve o da peynirle harika gider 😊 çoook öpüyorum seni 💙💚💛❤

😊 domates iyidir. 🍅

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 24 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Teşekkür ederim 😊

Şu anda hepimiz steemitten biraz kopmuş durumdayız.malum yaz geldi ve steem deki düşüş de etkili oldu. Yazi yazma isteği kalmadı gibi. Benimde önümde daha çok yol var.bakalim sabırli olup ilerleyebilecek miyim.senin gibi bende zaman zaman karamsar oluyorum.senin yazdigin gibi yazilararı okuyunca benimle aynı düsünenler var diyerek yanliz olmadigimi anliyorum.:)umarim emek veren tum arkadaşlar başarılı olurlar.

Umarım kısa sürede toprlaniriz. 😊 yorum için teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60913.71
ETH 2919.21
USDT 1.00
SBD 3.71