You are viewing a single comment's thread from:

RE: Badem Sütü Nasıl Yapılır?

in #tr6 years ago

Çok güzel bir yazı olmuş. Ortaokulda ders çalışırken badem olmazsa olmazlarımdan biriydi. Atıştırmalıklar arasında en sevdiğim... Sütünü veya suyunu hiç içmedim. Tadını aşırı merak ettim ama.

Yazınızı okudum tam Trliste için önerecektim, bağlantıyı kopyaladım, fakat bilin bakalım ne eksik? 🙄 Etiketi eklemek isterseniz eğer diğer kişilerin de bu bilgilendirici yazıyı okumasını isterim.

Sort:  

Ekledim teşekkür ederim. Evet bademi bende seviyorum tabi süt tadına alışmışız o yüzden badem sütüne alışmak zor olacak ama en azından sağlıklı olduğu için denemek lazım. Bu gün tükettim badem kokulu oldu ve hiç zorlanmadım içerken içimi rahattı :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60633.78
ETH 3383.05
USDT 1.00
SBD 2.52