You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir sigarayı bırakma hikayesi...

in #tr6 years ago

Elinize sağlık, yazınız güzeldi, tek nefeste okudum denilebilir. Ben de hayatımda hiç sigara kullanmadım ve sigara kokusu aldığım ortamlarda çok rahatsız oluyorum. İsteyen içsin fakat toplum içerisinde, içilmemesi gereken yerlerde içilmesinden hiç hoşlanmıyorum.

Yazıyı sigara bağımlılığından çok bir şeye bağımlılığımızı yenmek şeklinde okumak daha iyi oldu benim için. Gereken dersleri çıkardım.

Güzel bir yazı olmuş tekrardan elinize sağlık.

Sort:  

Teşekkür ederim.
Şimdi sigarayla ilgili alanlar da insanlar da daha bilinçli. Ben kendi çocukluğumda bırak cafeleri, restorantları, şehirlerarası otobüslerde sigara içildiğini hatırlıyorum. 8 saat yol giderken çocuklar varmıi yaşlılar varmış demeden insanlar baca gibi tüttürürdü. Belki o yüzden hiç içmedim ben de ama sağolsunlar sayelerinde ömrümün yarısını sigara içmişim gibi geçirdim zaten.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59715.05
ETH 3186.24
USDT 1.00
SBD 2.42