You are viewing a single comment's thread from:

RE: 10 Türk Romancısı - Orhan Pamuk

in #tr6 years ago

Sizi takip ettiğim süre boyunca yazılarınızı pek okumamıştım. Daha demin bilgisayarın başındayken sadece ilk paragrafa dikkatim dağınık bir şekilde göz gezdirdim. Üslubunuzdan çok etkilendiğimden midir bilinmez, "Git kendine bir kahve yap ve bu yazıyı dikkatli oku!" diye kendime kızdım. Şimdi ise incelemenizi daha dikkatli okuyarak bitirdim.

Konuya dağıtmak riskini de göze alarak öncelikle bir tespit yapmalıyım: Bu yazıları yazmaya başladığımda bir yazar ile eserlerini, kişiliğini ve siyasi görüşlerini ayırmanın son derece güç olduğunu fark ettim.

Birden fazla kitabını okuduğunuz bir yazarın kişiliğini ele almadan eleştiri yapmak fazlasıyla zor oluyor. Bu incelemede de bu durumu hakkıyla yerine getirmişsiniz.

Kısa bir süre önce, sevdiğim bir dostumun gözünden Orhan Pamuk'un kişisel analizini dinlemiştim. Şimdi ise sizin Orhan Pamuk ve eserleri hakkında yorumunuzu okumak iyi geldi. Yazınız için de tebrik ederim. Elinize sağlık.

Sort:  

Teşekkür ederim. Orhan Pamuk hayranı olduğum bir yazar. Öyle olunca zaman içindeki yolculuğunu, gelişimini yakından takip ettim. Lise arkadaşımmış gibi değişmesin, yazdıkları ticarileşmesin istedim 😀

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59007.49
ETH 2658.92
USDT 1.00
SBD 2.44