You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mobil Dünya Hakkında ve İlk Mobil Uygulamam

in #tr6 years ago (edited)

Güzel bir program olmuş. Cidden çoğu kişiye basit gelebilir ama arkasında yatan algoritmayı bildiğim için ve öğrenme aşamasında bu programı yaptığınız için sizin için zorluğunu anlayabiliyorum. Aynı zamanda bu gibi işleri bildiğinizde ve aşina olduğunuzda 30 günde oluşturduğunuz bir projeyi tek gecede oluşturabilir tecrübeye geliyorsunuz.

Sonraki yapmak istediğiniz program hakkında var mı aklınızda bir fikir? Ya da yapmayı düşünüyor musunuz bir şeyler?

Sort:  

Yorumunuz için Teşekkürler @eyupyusuf :) Bundan sonra aklımda bunun gibi basit programları yapıp, kendimi daha çok geliştirip bir oyun yapma fikrim var. Kriptopara dünyasını hedef alacağım. Kripto dünyası ile ilgili bir oyun yapmayı planlıyorum ve bunun dışında da aklımda oyun&uygulama fikirleri çok var.

İnşallah iyi işler çıkartabilirim. Google Play ve App Store'yi Türk gençleri olarak fethetmemiz gerekiyor :)
Mükemmel bir parasal döngü var. Türk gençleri olarak hakkımızı oradan almalıyız :))

Kaç yaşındasın? @cicek

Şu an 19 yaşındayım. 6 gün sonra 20 yaşıma gireceğim :) @eyupyusuf

Senden bir gün önce de benim doğum günüm :) Şimdiden yeni yaşının hayırlı olması dileğiyle.

İyi denk gelmiş. Teşekkürler :) Senin de yeni yaşın şimdiden hayırlı olması dileğiyle.
Bu arada sen kaç yaşına gireceksin?

Steemitte takipleşelim. @eyupyusuf

16 yaşıma gireceğim 7 Nisan'da hayırlısıyla.

"Takipleşelim" lafı hiç hoşuma gitmiyor aslında fakat zaten paylaşımlarını kaliteli buluyorum ve takip ediyorum sanıyordum seni. O yüzden takip ettim şimdi. Fakat seni takip ettim diye beni takip etme, paylaşımlarımı kaliteli bulursan takip et. Hatta tavsiyem herkes için yap bunu. 😌

Kesinlikle. Yazılarını iyi bulduğum yazarları direkt takibe alırım.

Aslında ben de takipleşelim lafını pek sevmiyorum. çok nadir kullanırım :)
👍

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 66383.47
ETH 3513.15
USDT 1.00
SBD 2.53