You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Acı Gerçekler 5 | Seni Beni Neden Takmıyorlar?

in #tr6 years ago

Ben isterimki "kitapçı" olarak nitelendirdiğiniz konsepte başka kişiler de olsun. Kitap kıtlığı yok sonuçta, o da önersin ben de önereyim... Güzel güzel geçinelim.

Konsept çeşitliliği de olsun istiyorum tabii. Her gün hem "Tr" hem "Trliste" etiketinde yeni paylaşımlara bakıyorum, gözümden kaçan kaliteli paylaşım yapan kişiler var mı hâlâ diye. "4.Steemit Acı Gerçekler" yazısında da bahsettiğiniz bilim kategorisinde Türkçe yazan biri görmeyi çok isterim mesela. Bugün burçlar ile ilgili yazı yazan kişi gördüm, ne alakaysa sevindim. Ki benim umrumda olmaz burçtur, yorumdur.. Ne alaka? Ama konsept çeşitliliği işte, seviniyor insan.

Şöyle bir duyurum var. Kitap yazmaya karar verdim.

Bu konuda mizah mı yaptınız, mizah değilse biraz detay verirseniz sevinirim. Çok konuştum mazur görün, içimi dökmek geldi bir an içimden.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60875.99
ETH 3386.90
USDT 1.00
SBD 2.57