Yuvadan Düşmüş Kırlangıç Yavrusu

in #tr6 years ago (edited)

Arkadaşım ile spor salonuna giderken kaldırımın kenarındaki çiçekliklerde yavru bir kuş farkettim. İlk uçabiliyordur diye önemsemedim çünkü çokta küçük değildi. Sonra emin olmak için geri döndüm. Henüz uçamıyor, yorulmuş görünüyordu.

Kırlangıç yavrusu

Elime almaya çalıştığımda kaçmak için çabalıyordu. Daha önce yakından kırlangıç görmemiştim. Genelde havada veya tellerinin üzerinde görüyorum. İlk fotoğraflarını çektim ve etrafıma baktım nereden düşmüş olabilir diye. Yakınlarda taksi durağı ve yüksek bir kauçuk ağacı bulunuyordu. Yavru küçük olduğu için fazla uzaklaşmadığını tahmin ederek taksi durağının üzerine bıraktım. Uçmasına az bir zaman kalmıştı. Annesi eğer bulup beslerse kısa sürede uçabileceğine inanıyorum.

Kırlangıç yavrusu

Sonradan keşke alıp eve getirseydim dedim ama besleyecek yemim yoktu. Annesinin gelip bulma ihtimalinin daha kuvvetli olacağını düşündüm. Un kurtlarım burada olsaydı onlarla besleyebilirdim. Kedilere yem olmasından kurtarıp, annesinin onu bulması dileğiyle taksi durağının üzerine bıraktım. Umarım hayata tutunur.




Posted from my blog with SteemPress : http://ethemkibar.timeets.xyz/2018/06/30/yuvadan-dusmus-kirlangic-yavrusu/

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by ethemkibar from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63747.71
ETH 2543.33
USDT 1.00
SBD 2.66