Leopar Gecko Kertentelesi

in #tr7 years ago

image

Haftalık rutin olarak geckolarımın kabını temizlerim. Dün temizlik sonrası fotoğrafını çekmek için en büyük erkek geckomu kabından aldım. Canlı renklere sahip olduğu için siyah fon kağıdı üzerinde güzel görünüyor. Birkaç fotoğrafını çektim. Fakat asıl amacım kurt yerken yakından video çekmekti. Gecko biraz stres oldu sanırım kurtlara ilgi göstermedi. Ben de daha fazla rahatsız etmeden kabına geri koydum ve kurtlarını verdim. Çektiğim fotoğrafları sizlerle paylaşıyorum.

image

image

Sort:  

We recommended this post here, here, here and here.

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts and to be recommended, reply with STOP.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67838.57
ETH 2628.40
USDT 1.00
SBD 2.72