You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bu Bir Kaçış Hikâyesidir

in #tr6 years ago

Özür dilerim. Devam etmek istemiyorum yazıya. Yoksa ağlayacağım. Bir damla gözyaşım fırtınalara sebep olabilir. Yaşamımı kaçırıyorum.

Hocam siz nasıl duygulu bir insansınız, keşke yazsaydınız :(

Sort:  

Yazabilirdim. Kasten yarım bıraktım. Okuru kapıyor. :)

Posted using Partiko Android

Ne fenasınız hocam :)

Terdid diyorlar edebiyatta buna hocam. :))

Posted using Partiko Android

Terdit, sözü dinleyicinin ya da okuyucunun beklemeyeceği şekilde bitirerek karşı tarafı şaşırtma sanatıdır.

hmm öğrenmiş oldum teşekkürler :)

Rica ederim hocam. Dün öğrettiklerinin yerine geçsin. :)

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59189.63
ETH 2650.63
USDT 1.00
SBD 2.42