You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gezi #3: Antalya Akvaryum & Konyaaltı

in #tr5 years ago

Vaay harita süper olmuş. Hep aklımdaydı böyle bir şey. Atatürk parkına bayıldım. 7.ve 8. Fotoğraflar oldukça ilgimi çekti. Onların alt kısmında ne var yani kayalığın içine doğru olan kısımda. Antalya Konyaaltı plajı çok mu büyük resimde hayli uzun duruyor. İsmi nerden geliyor, acaba?

Bir de sahilde kum yerine taş olmasını beklemiyordum. Baya baya taş yani :)

Vay be yazının kalan kısmını soluksuz okudum. Varan dediğiniz hayvanı ilk defa görüyorum. Türk Kertenkelesi gibi olmuş, göbekli felan :D Akvaryum ücretini çok pahalı buldum. Gitmeye gerek kalmadı gerçi, gezmiş kadar olduk :) Elinize sağlık güzel bir gezi yazısı olmuş. Sayenizde Antalya’yı tanıdık. Teşekkürler

Sort:  

Teşekkür ederim değerli yorumun için :) Kayalıkların buradaki ismi falezler oluyor. Genel olarak şekilleri o. Konyaaltı caddesi çok uzun evet plajı da öyle.

Ben falezleri daha sarp kayalıklar olarak hayal ediyordum. Ama Akdeniz'in karstik yapısı düşünüldüğünde mantıklı hale geliyor. O resimdeki fotografın alt kısmında magaraya benzer bir yapı mı var diye merak ettim. Teşekkür ederim cevabınız için.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62956.16
ETH 2588.54
USDT 1.00
SBD 2.74