Merhaba! Ben Geldim.

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba,


Ben Eren. Steemit'te daha yeniyim. Kendimi özetleyecek olursam; bilgisayar kurdu, yazılım ve mekatronike ilgi duyan, toplum içinde utangaç, fazla kitap okumayan bir kişiyim. Gelecekte olmak istediğim meslek ise Mekatronik mühendisliği.

Steemit'te genel olarak bilgi verici, ilgi çekici konular hakkında yazmayı düşünüyorum. Aslında bu benim 4. yazım. Diğer yazılarımı Steemit'i test etmek için yazmıştım. Dilerseniz onları okuyabilirsiniz. Yazmamı istediklerinizi yorum kısmından belirtirseniz memnun olurum.

Takipte kalın ve hoşçakalın.

Sort:  

Hoşgeldin eren, canın neyi yazmak istiyorsa o, yeter ki senden olsun :)

Merhaba @erenctn,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Hoşgeldin aramıza 😊😊

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56716.01
ETH 2322.02
USDT 1.00
SBD 2.38