Nisan’da Prag

in #tr6 years ago

Nisan’da Prag...

İlk kez Prag şehrini gezme fırsatı buldum. Tahmin edebildiğim kadar güzel bir şehirdi. Sanki 1800’ lü yılları iliklerime kadar hissettim. En ufak göze batan bir yapı, bir sokak, bir görüntü kirliliği yoktu diyebilirim. Yeşili ve mimariyi o günlerdeki gibi koruyan bir kültür her yerde hakimdi. Ulaşım ağını vızır vızır gezen tramvaylar ile çok güzel çözmüşler. Prag için öyle çok şey anlatılabilir aslında ama ilk olarak bunlar geliyor aklıma. Sonuç olarak Prag, insanın hayatında mutlaka görmesi gereken yerlerden biri diyebilirim.

Not : Fotoğraf Charles köprüsü kulesinden çekilmiştir.

EB3AF2EC-34AD-4B52-93B2-E5D1FAF4F7C1.jpeg

Photo by @emotionalsea

All the photos I share are mine

https://www.shutterstock.com/tr/g/emotionalsea
https://www.istockphoto.com/nl/en/portfolio/emotionalsea?mediatype=photography&excludenudity=true&sort=best
https://tr.fotolia.com/p/205200440

Sort:  

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market adına tr etiketindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.

Yazınız da biraz daha açıklayıcı olmanızı isterdim. Mesela, ben Prag şehrinde hiç bulunmadım ve sizin yazınız sayesinde orası hakkında bilgi sahibi olabilirdim. Tarihi yapısından çok etkilendiğini söylemişsiniz ama keşke biraz daha açık yazsaydınız.

Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Merhaba. Sayflarınızı ve tr etiketli paylaşımları elimden geldiğince severek ve ilgiyle takip etmeye çalışıyorum. Çok uzun yazılan yazıların fotoğrafın etkileyiciğini kaybettirdiğini düşünüyorum. Birde her fotoğrafa uzun zaman ayırma sıkıntılarım oluyor. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum 🙏

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.35 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 2/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.27
Server time: 22:18:22
Account Level: 4
Total XP: 925.33/1600.00
Total Photos: 80
Total comments: 7
Total contest wins: 9
And have also received a 0.40 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

You got a 3.47% upvote from @brupvoter courtesy of @emotionalsea!

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

You just received a 4.04% upvote from @honestbot, courtesy of @emotionalsea!
WaveSmall.gif

Franz Kafka'nın doğduğu gitmek istediğim büyüleyici yerlerden biri Prag. Gerçekten tarihlerini çok güzel koruyorlar :)

Umarım en kısa zamanda gitme fırsatı bulursunuz. 🙏

çok güzel bir kare tebrik ediyorum👌
keşke biz de İstanbul'u böyle koruyabilseydik..

Çok teşekkür ederim. Sadece İstanbul değil keşke bütün şehirlerimizi koruyabilseydik. Artık bu saatten sonra da yapılacak hiçbirşey yok bence. Gelecek nesillerimizde aynı sistem devam eder zaten...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60771.43
ETH 3271.80
USDT 1.00
SBD 2.44