You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nisan’da Prag

in #tr6 years ago

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market adına tr etiketindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.

Yazınız da biraz daha açıklayıcı olmanızı isterdim. Mesela, ben Prag şehrinde hiç bulunmadım ve sizin yazınız sayesinde orası hakkında bilgi sahibi olabilirdim. Tarihi yapısından çok etkilendiğini söylemişsiniz ama keşke biraz daha açık yazsaydınız.

Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Sort:  

Merhaba. Sayflarınızı ve tr etiketli paylaşımları elimden geldiğince severek ve ilgiyle takip etmeye çalışıyorum. Çok uzun yazılan yazıların fotoğrafın etkileyiciğini kaybettirdiğini düşünüyorum. Birde her fotoğrafa uzun zaman ayırma sıkıntılarım oluyor. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum 🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65762.16
ETH 3485.95
USDT 1.00
SBD 2.50