GÖBEĞİNİZDEKİ YAĞLARDAN NASIL KURTULA BİLİRSİNİZ?

in #tr7 years ago

U5dthbDT1axWsEdWx1EahaUWyM9C8gn_1680x8400.jpg

Merhaba arkadaşlar,

Bugün size bir dostumun
Bana verdiği bir göbek yağı yakan tariften bahsetmek istiyorum. ben denedim bayağı faydasını gördüğüm için ihtiyacı olan arkadaşların.da faydalanması dileğiyle paylaşmak istedim (ÜÇ KAŞIK YOĞURT PUL BİBER VE LİMON)iyice karıştırıp yatmadan yarım saat önce yiyin birkaç gün içerisinde göbeğinizdeki yağların eridiğini fark edeceksiniz bu tarifi ayran içerisindede gün içerisinde uygulayabilirsiniz arkadaşlar inanın faydası çok benim diyetisyen doktorum benim göbek bölgemdeki yağların kısa sürede nasıl yok olduğuna inanaması söylediğim tarifi dayısına söylemesi ve dayısından sonra bana inanmasıda ayrı bir anektot hepinize saglıklı günler dilerim saygı ve sevgilerimle

Sort:  

Hosgeldiniz

@steemit-turkey sizi takibe aldi.

Steemit-Turkeyin blogu üzerinden diger Türk üyelerle temasa gecebilirisiniz.

Sorulariniz olursa:

>>> Türkçe Steemit Kullanım Rehberi <<<

Sizi Discord Chat platformunada bekliyoruz

>>> Steemit Türkiye Discord Chat Plattformu <<<

Saygilarimla


Steemit-Turkey & the Turkish Community is supported by the Witness Reggaemuffin

Supporting Each Other Means A Healthly & Successfully Growing Together

Congratulations @emekliveyetim! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58919.17
ETH 2647.00
USDT 1.00
SBD 2.43