You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zifir

in #tr7 years ago (edited)

Bana bu hayattaki en arabesk şarkıyı sorsalar şüphe etmeden 'low - lullaby' derim. Arabesk kültürüne uzak bir insan da değilim. Nitekim sık sık bahsetmişimdir burada da, ben arabeskle büyüdüm. Dinlediğim hiçbir şarkı bu şarkı kadar karanlığa sürüklemedi beni. Dün gece de dinledim hatta. Üzerine bu yazıyı okudum @yasujizr seni bir kez daha çok sevdim abi.

Abi demişken;

Abi diyenlere üzülürüm. Bilirim ki bu dünyada yalnız kalmışlardır.

Bu nasıl bir cümledir arkadaşım ya. Bu nasıl bir aforizmadır. Açıkçası seni yüreklendiren sıfatı yüklenmiş bana ama sen zaten yürek yemişsin. Sadece fazla mütevazisin.

Eline, kalemine, yüreğine sağlık. Gözünü seveyim devam et. Çok rica ediyorum :)

Sort:  

Çok güzel denk geldi o zaman bu şarkı, öncesinde ne ismini duydum ne de dinledim. Ama hikayeye girmeme izin verdi. Aslında bambaşka bir hikaye olacaktı itiraf edeyim, bu şarkı sağ olsun buralara sürükledi beni. Başka birine daha böyle hissettirmesine sevindim. :)

İşin aslı ben aforizmaları hiç sevemedim. Sırf bu yüzden İncir Reçeli serisini izlememişimdir. Ahkam kesmek gibi gelir bana ama kendimi tutamıyorum sanırım. Ahkam kesmeyi seviyorum herhalde ya da karakter seviyordur. Çok güzel sığınılıyor böyle, karakter seviyor, ben değil. :) Ama çok mutlu oldum o kısmı beğenmene, nitekim benim de en sevdiğim kısımlardan biri orası.

Teşekkür ederim tekrar, sen, eyupyusuf, famil yüreklendirmeseniz biraz daha erteleyecektim yazıları. Mütevazilikten değil, vallahi öyle. Yazdıklarım içime sinmiyor. Mesela senin, @doctorbishop'un, eyupyusuf'un yazdıklarına imrenek bakıyorum, bunu da itiraf edeyim, temiz, açık, net ve güzel yazıyorsunuz. İnşallah devam edeceğim, siz de devam edin. :)

Koal güzel insanlarla tanıştırdı beni, @Peri sağ olsun.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 67237.66
ETH 2668.80
USDT 1.00
SBD 2.70