You are viewing a single comment's thread from:

RE: Upvote satış ve SP delegasyonu nedir, ne değildir, farkları nedir, hangi koşullarda kullanılabilir?

in #tr6 years ago

3-4 hafta önce smartsteemi keşfetmiştim. 15 SP delege edip aynı zamanda da oy satmaya çalışmıştım ama muhtemelen bir yerde bir hata yapıyorum ve bir kazanç elde edemedim. Sonra ben de delegasyonu çektim. Oy satma olayı da ayarları yapmakla yetmiyor herhalde diye düşünüyorum. SP'da önemli sanırım. Bu konuda bir bilgin var mı ?

Sort:  

Minnow'da az SP'si olanda oy satışı pek işlevsel olmuyor ama smartsteem'de öyle bir şey yok. Hesabın dün açılmış bile olsa oy satışı yapabilirsin. Bir 10 gün kadar önce bazı yenilemeler yaptılar yetkiyi yeniden vermen gerekiyor olabilir.

Şimdi kontrol ettim de evet, aşağıdaki notu yazmışlar satış kısmına. Ufak bir yenileme gerekiyor. Yaptıktan sonra sorun kalmayacaktır muhtemelen.

Important: We have changed the authorization method to improve our service. Please authorize again.

Dikkat etmemiştim bu nota. Çok teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57972.96
ETH 2357.13
USDT 1.00
SBD 2.36