You are viewing a single comment's thread from:

RE: Lorem Ipsum

in #tr4 years ago

Hocam öncelikle tebrik ediyorum yine akılları zorlayan bir yazı çıkarmışsınız. :) Yazınızı okurken oradan oraya gidip geldim. Kendimi bulduğum anlar oldu tersine şükrettiğim iyi ki o anlarda olmadığım dediğim kareler de.

İnanılmaz bir hayal gücünüz var ama daha da ötesinde aklındakileri kelimelere söyletecek bir kabiliyet.

Yazıyı yazalı 2 gün olmuş. Kusura bakmayın ancak görebildim. @tahirozgen

..– Sorun da bu zaten, bakın şimdi bile; şüpheli bir durumum olmaması gerekiyor, bir yanlışlık olmalı demek yerine, ne olabilir diyorsunuz.
– Yani?
– Yani istihbarat birimleri; sizin her olaydan sonra “acaba ben de suçlu muyum?” psikolojinizin altında gerçek bir suç yattığını düşünüyorlar.

Şu andaki ruh halim :S

Sort:  

Güzel sözlerin için çok teşekkürler @elektroyazilim . Sen de benim gibi buralarda çok aktif değilsin epeyidir ama benden daha sıkı kontrol ediyorsun valla tebrik ederim. :))

Bir de anca görebildim demişsin, estağfrullah, görmesen de ortada kusura bakılacak bir şey olmaz ki, 2 gün dediğin zaten bayağı iyi bir zamanlama. (Ben daha geç fark edersem kızmayın diye özellikle bunu belirteyim de :))) )

🌼 🌼 🌼

Hocam her zamanki gibi çok incesiniz :) @tahirozgen

Size kızmak mı? Herhalde yapılabilecek en son şeylerden biri rahat olun :) Ben sizin kadar yoğun değilim. Arada sizlerden gelen yazılar var mı diye merak ediyorum. O sebeple kontrolü elden bırakmıyorum.

Yazılarınızı eksik etmeyin lütfen :) Sizden birer haber gibi oluyor. Bu sebeple ayrı bir değerleri oluyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63365.67
ETH 3398.62
USDT 1.00
SBD 2.44