You are viewing a single comment's thread from:

RE: Aynı vagon, farklı tren

in #tr7 years ago

Hocam ne kadar güzel yazmışsınız :) başta bir romana başlıyorum sandım. Betimlemeleriniz o kadar edebi ve gerçekci ki zihnimde o anı yaşıyor gibi oldum :D Bu ne hocam yani bir deneme mi?

Sort:  

tesekkurler @elektroyazilim. Resimlere bakarken buldum bu fotografi. Bende hissettirdiklerini yazdim aslinda :)

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.33
JST 0.083
BTC 63608.24
ETH 1718.51
USDT 1.00
SBD 0.42