Sort:  

Çocuk parkı az ileride sen yanlış gelmişsin...

ben doğru yerdeyimde sen yanlış yerdesin burda pirim yapamayamı geldin sana araya atla dediğimde atla şimdi uzaaaaaa

Prim ve sen ikiniz bir birinize ne kadar uzaksınız, prim için kullanılan birisin sanırım ama benim sana ihtiyacım yok başka araç tercih ediyorum mesela adamlık. Senin bu alanda ehliyetin olmadığını düşünüyorum. Yazdıklarım biraz uzun oluyor bazen ama umarım anlamakta güçlük çekmiyorsundur. Sanırım çekiyorsun, nereden mi biliyorum, şimdi bunu okuyacak ve anlamadığın için bana yazacaksın bende yine başka şekilde anlatmaya çalışacağım, sonra yine anlamayacaksın, sonra yine, sonra yine. Neyse hadi yazda anlamadığını ispatla lütfen...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62971.67
ETH 3050.33
USDT 1.00
SBD 3.96