You are viewing a single comment's thread from:

RE: TR Okyanus'unda Dümensiz Hareket Eden Tekne

in #tr6 years ago

yazınızı sıkılmadan okudum ilk okurken yazının nereye gideceğini tahmin ettim.bu tür topluluklarda kısır çekişmeler liderlikler her zaman olmuştur.Ben steemite başlayalı 2 ay olmuş ilk haftasında öğrendiğim balina ve yunus kelimeleriydi.Artık gerisini siz düşünün.Ben yazınızdaki kişisel çekişmeler taraf yada tarafsızlıkla ilgilenmiyorum çünkü paranın ve ticaretin olduğu yatırım dünyasında öncelik kişisel kazançtır.Bunu en iyi siz bilirsiniz bir yatırımcı olarak.Bu yazının beni ilgilendiren en beğendiğim yeri tr etiketinin gelişmesi için yaptığınız öneriler.Ben bu önerileri 2 aydır hiç bir yazıda görmedim.Bu önerilerinizi önemsiyorum başkaları da umarım önemserler.En azından bana göre bir dünya bu platforma yatırım yapıp şirket kuran emek veren arkadaşlar.Tr etiketi bana göre şu anda çok küçük bir grup gerçek potansiyelinin çok çok altında.Eğer 100 bin kişilik bir grup olsaydı bu gibi çekişmeler olurmuydu.Tabi ki hayır.Tr etiketinin gelişmesi için bence herkese ihtiyaç var.Parası olan olmayan,iyi bir yazar olan olmayan herkese ihtiyaç olacak.Stemitin de bu şekilde kalacağına inanmıyorum dahada gelişecektir.Üye olmayanlarında beğeni yada okuma izleme butonları getirecek ve gelişimini hızlandıracaktır. Bu platforla ilgili büyük planları olan kişilerin büyük pencereden bakıp ona göre davranması kendilerine fayda sağlar.Benim gibi hasbel kader bu platforma katılmış tam çıkacak iken dlıve yi keşfetmiş ordan 3-5 dolar gelince bundan mutlu olup devam eden kuşadası anadolu siz ve benzeri oluşumları destekleyen onlardan bir şeyler öğrenen ve öğrenmeye çalışan bir memur eskisinin düşünceleri naçizane

Sort:  

Düşünceleriniz için çok teşekkür ederim, bu teklifleri hep beraber değerlendirmeye almaya başlayacağız umarım. Özelden de fikir verenler var, çalışma yürütenler de var.

Amacım liderlik veya taraf olmak değil, bunu hep söyledim. Varsa isteyen eğer inanırsam iyi bir şekilde kullanacağına hesabımı vereyim kullansın, hiç önemli değil.

Amacım para kazanmak, paranın peşinde olmak da değil, burası benim için eğlendiğim arkadaşlar edindiğim bir ortam oldu şimdiye kadar.

Benim kafama takılan konu üslubun yanlış olmasıydı, gelişmeye karşı yapılan yanlış davranışlardı. İçinde bulunduğum projeye saldırı gelene kadar da sesimi çıkarmak istemedim. Çünkü herkesin iyi bir şeyler yapmaya çalıştığının farkındayım.

Umarım bundan sonra daha iyi olacaktır her şey ;)

bahsi olan yazıyı okudum en azından ben bir yazıya denk geldim.Acaba kime yazılmış olabilir diye düşündüm tr etiketinde ki herkesin tahmin edeceği isimler geldi aklıma ama yazıyı çok kaale aldığım söylenemez.Sebebi ise bu tür yazıların kişisel olduğu ve bu tür platformlarda yazılmasının gereksiz olduğundandır.Eğer kendinize rakip yaratmak istiyorsanız böyle yazılar yazarsınız ve emin olun çok kolay kendinize rakip bulursunuz.Bununla ilgili bir siyasi sözde vardır.Düşman yaratıp bundan beslenmek diye.Sizin yazınızın yüzdeseksenine katılmakla beraber aynı uslupta cevap verdiğiniz kısımlara katılmıyorum.Çünkü cevap yazdığınız kişinin yaptığı hataya düşmüssünüz.Üstelik bu platformdan bir kazanç ve beklentiniz olmadan tüm iyi niyetinizle yardımcı olur iken.Kuşadası ekibinin bu platformdaki bir çok kişi de emeği vardır.En azından kişilerin bu platformda kalması için çaba sarfediyorlar.Sonuçta kuşadası ekibi ticari bir projedir.Belli bir amaçları vardır.Ben bunada saygı duyuyorum.Keşke 100 tane kuşadası olsa.Yaptığınız önerilerin kuşadası ekibincede dikkate alınacağını düşünüyorum.Çünkü tr etiketinin gelişmesi için çok mantıklı ve geçerli öneriler.Tabi ki sizin bu önerileriniz kuşadası ekibincede düşünülmüş olabilir bunu bilmiyoruz.Sonuçta bu önerilerin bazıları maddiyata dayanıyor.Witnes olayı ise üzücü sizle sanırım anadoluda reddedilmişti.Önerilerinizi takip edeceğim bakalım kaçını tr etiketi kullanan kişiler gruplar hayata geçirebilecek.Benim gibi insanların amacı bir şeyler kazanmak ama aç gözlülükle değil hep beraber kazanabilmek.Çünkü ben buraya yatırım yapamam.burda ki bir çok insanda benim seviyemde.Bu yüzden bura da yatırım yapanlara saygı duyuyorum.Bunun çoğalmasıda benim gibi insanların menfaatine olduğunu düşünüyorum.

Beni takip ediyorsanız hiçbir zaman böyle bir üslup kullanmadım, kusadasi ve ekibi ile de bir sıkıntım yok. Söylediklerinize de katılıyorum, çok güzel işler çıkartmaya başladılar ortaya.

Benim sıkıntım try-market'in takındığı üslup, hakedene de hak ettiği şekilde cevap vermek gerekiyor maalesef.

Normal biri gibi de ulaşmaya çalıştım ama cevap alamadım.

Bunların hepsine içerikte yer verdim, tekrarlıyor olmak üzücü.

sizi takip ediyorum böyle bir üslubunuza da rastlamadığım için belki bu yazıda ki bazı ifadeleri size yakıştıramadığımdandır.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57972.96
ETH 2357.13
USDT 1.00
SBD 2.36