Gobaba'dan Siteem Nasıl Alınır?

in #tr6 years ago

Gobaba dan siteem nasıl alınır?

@kuşadasi ve ekibinin çabalarıyla gobaba ile yapılan anlaşmadan sonra bende gobaba'ya üye oldum.Bu tür sitelere yeni üye olanların aşinalığı yoktur ve çok zorlanırlar.Benim gibi.Bu yüzden bir işlem yapayım bunu da resimli olarak anlatıp paylaşmak istedim ki yeni gobaba'ya üye olan arkadaşlara yardımcı olayım.

gobaba GİRİŞ.png

Gobaba'ya mailimizi ve şifremizi yazarak giriyoruz.Sonrasında ise bizden cep telefonumuza gelen kodu girmemizi isteyeceği bir ekran gelecek.gelen kodu buraya girerek gobaba sitesine giriyoruz.

Gobaba sitesine gittik ama ordaki hesabımızda hiç para yok.Gobaba hesabımıza para aktarmamız gerekecek.
Öncelikle banka hesabımızdan papara hesabımıza para gönderiyoruz.Peki bu nasıl olacak?

resim1.png

Papara sitesinde resimde görüldüğü gibi para yükle butonuna basıyoruz.

resim2.png

Papara sitesinde resimde görülen banka hesabından veya atam den veya anlaşmalı noktalardan bölümü var.Ben banka bölümünü seçiyorum bankadan havale edeceğim için.

resim3.png

Resimden de anlaşılacağı gibi ben vakıfbank'ı seçtim.Havale yapacağım iban nosu,havale yapacağım en fazla miktar,papara numarası ve hesap sahibi ismi yer alıyor.Ben 100 tl gönderiyorum.Havale yaparken açıklama yerine mutlaka PAPARA NUMARANIZI YAZMAYI UNUTMAYIN

resim4.png

Hesabımıza 100 tl gönderdik yaklaşık 15-20dk da papara hesabımıza geldi.
Burdan sonrada papara da ki paramızı gobaba ya nasıl aktardığımızı anlatacağım

resim5.png

Resimde görülen wallets(cüzdan) bölümüne giriyoruz.

resim51.png

Burda TRY wallet(cüzdan) bölümünde deposit bölümüne giriyoruz.

resim52.png

Burda ki deposit amount kısmına papara hesabından ne kadar para transfer edeceksek onu yazıyoruz ve papara ikonuna tıklıyoruz.Bu ekranda yan kısımda kesilen komisyon ve vergileri görebilirsiniz.Papara transferlerden yüzde 1 komisyon alıyor.Daha sonra continue butonuna basıyoruz.

resim53.png

Karşımıza papara ekranı geliyor ve onay veriyoruz .Paramızı TRY wallet(cüzdan) hesabına geçmiş oluyor.

resim5.png

Tekrardan resimde görülen wallets bölümüne giriyoruz.

resim6.png

İmleç yardımı ile steem wallet'e geliyoruz.Üzerine tıkladığımızda yan bölümde buy steem now(şimdi satın alın) butonuna tıklayarak giriyoruz.

resim7.png

Bu bölümde payment method kısmında ödeme şeklimizi seçiyoruz.Ok yardımı ile TRY wallet'i seçiyoruz.Üst kısmında gördüğünüz gibi bitcoin seçili durumda(o kısımda steem olmadığı için seçemiyoruz).Altta amount kısmına kaç tl lik bitcoin alımı yapacaksak o miktarı yazıyoruz.(Ben 100 tl yazdım karşılığında 0.0030829 btc) sonra buy butonuna basıyoruz.

resim8.png

Bu ekranda da confirm buy (satın almayı onayla) butonuna basıp işlemi gerçekleştiriyoruz.

resim9.png

Steem almak için trade bölümüne giriyoruz.

resim10.png

Gelen ekranda işaretli bölümde ok işaretleriyle steemBTC' yi seçiyoruz.

resim11.png

SteemBTC'nin ekranındayız.Burda fiat hareketlerini ve grafiklerini görebiliyoruz.Burda amount kısmına alacağımız steem miktarını yazıyoruz ve buy limit'e basıyoruz.(ben 5 steem yazdım)Ekranın alt kısmına isteğimizin başarıyla oluşturulduğuna ve gerçekleştiğinde bildirileceğine dair mesaj geliyor.

resim12.png

Ekranın alt kısmında orders(emirler) bölümünde talimatımız görünmektedir.İstersek bu talimatı buradan iptal edebiliyoruz.

resim13-5.png

Tekrar walet e girdiğimizde steem vallet'e gelirsek aldığımız miktarı burda görebiliriz.(komisyonlar düşülmüş olarak.
https://gobaba.zendesk.com/hc/en-us/articles/360003007791-Transaction-Fees-and-Rules bu link adresindende gobaba'ki kesinti ücretlendirmelerine ulaşabilirsiniz.
Arkadaşlar ben anladığım ve öğrendiğim şekilde yukarıda anlatmaya çalıştım,uygulamalı olarak.Eğer daha kolay kısa yönteminiz varsa veya yanlışım noksanım varsa yazarsanız sevinirim.Bol kazançlar herkese.

Sort:  

Hocam.eline sağlık çok güzel anlatmışsin

rica ederim dilimiz döndüğünce uygulayarak bir paylaşım yaptım umarım arkadaşların işine yarar

Just testing something :) tipuvote!

Hi @efsane60! You have received 0.81 SBD @tipU upvote from @cardboard !



Delegate or Invest to @tipU to receive daily profit payouts (100% profit and additional 60% curation rewards distributedto all investors daily)

You got a 7.64% upvote from @upme thanks to @efsane60! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% daily payouts ( no commission ).

güzel açık bir bilgilendirme olmuş teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99