Gobaba'da Yatırım [Coinplugturk & Gobaba 2. Projesi ]

in #tr6 years ago

Gobaba'da yatırım yapalım

image.png

Gobabada'da daha önce steem nasıl alınır diye paylaşım yapmıştım.link burdadır.@kusadasi'nin yeni projesinde daha kısa olarak yaptığım yatırımı göstereceğim.
Akbank'ta hesabım olmadığı için mecburen kendi hesabımdan papara'daki hesabıma 101 tl gönderdim.Papara'ya gelen paramı da Gobaba'ya transfer ettim.Bu arada Gobaba'nın yeni Türkçe ara yüzüyle de tanıştım.Güzel olmuş elinize sağlık.Glen 100 tl ile bitcoin aldım ve aldığım bitcoinlede steem alış talimatı verdim.
bitcoin.png

bitcoin1.png

bitcoin2.png

Gobaba hesap ismi:mustafa şencan
Gobaba mail;[email protected]
discort id;mustafa#5253
resim

Sort:  

Bu da güzel olmuş kardeşim eline emeğine sağlık bakmadım ama ben de Gobabadan bir miktar steem alarak steemit hesabıma aktaracağım bunun en kısa yolu nedir ? Bilgi verebilirsen sevinirim

bende de gobaba hesabında steemim var ama steenite dahaca aktarmadım.bunun sanırım tek yolu var oda blocktrades sitesi üzerinden.burdaki steemleri blocktrades e aktaracağız ordanda steemite

Çok teşekkür ederim bende öyle yaparım

rica ederim bir yardımım olduysa

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57912.75
ETH 3070.69
USDT 1.00
SBD 2.33