You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tryardım Desteklenen İçerikler 3 Haziran 2018

in #tr6 years ago

Topluluk yararına yaptığınız güzel işlerin haddi hesabı yok. Bundan öncesi de güzeldi, sonrası da güzel olacak. Tüm dönemlerin en çok hizmet veren ekibi, tüm #tr topluluğu yazarları adına ekibinizdeki her bireye ayrı ayrı teşekkür ederim.

Hürmetler.

Sort:  

Sizler de tr için güzel katkılrda bulunuyorsunuz. Yüreğinizle sağlık.

Teşekkür ederim efendim Bir yerden başlamak gerekiyordu. Başladım. Ben bazen bir yerlerden tutup başlamadan edemiyorum. İyi şeyler yapmak, iyi insanlar için olunca mutluluk veriyor.

Aynı düşüncelerde olmak güzel.

hem #tr ye sahip çıkıp hem de #edebiyat etiketi için don kişot'luk yapmak kolay değil... tebrikler...

Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Muhakkak ki #tr topluluğunda var olan samimi insanlardan cesaret almıştır o Don Kişot.

Sevgiler.

@tryardim ve ekibinin desteğini her daim hissetmek çok büyük bir motivasyon ve mutluluk kaynağı ayrıca @edebiyat etiketi altında harcadığıniz emek içinde size çok teşekkür ederim.
Zamanla #tr topluluğu ve @edebiyat sevenlerin çok güzel yerlerde olacağına tüm kalbimle inanıyorum ve size yol arkadaşlığı yapmanın gururunu yaşıyorum...

siz yazın biz takip ediyoruz @avina :)

Ben yazmaktan korkuyor olsam da yanımda olmanız çok büyük cesaret veriyor çok teşekkür ederim efendim...

Yazmaktan korkma hocam. O iş benim işim. Yazmaktan korkmak gerçekten aslen benim işimdir. :)

Eyvallah hocam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65762.16
ETH 3485.95
USDT 1.00
SBD 2.50