You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tryardım Desteklenen İçerikler 3 Haziran 2018

in #tr6 years ago

@tryardim ve ekibinin desteğini her daim hissetmek çok büyük bir motivasyon ve mutluluk kaynağı ayrıca @edebiyat etiketi altında harcadığıniz emek içinde size çok teşekkür ederim.
Zamanla #tr topluluğu ve @edebiyat sevenlerin çok güzel yerlerde olacağına tüm kalbimle inanıyorum ve size yol arkadaşlığı yapmanın gururunu yaşıyorum...

Sort:  

siz yazın biz takip ediyoruz @avina :)

Ben yazmaktan korkuyor olsam da yanımda olmanız çok büyük cesaret veriyor çok teşekkür ederim efendim...

Yazmaktan korkma hocam. O iş benim işim. Yazmaktan korkmak gerçekten aslen benim işimdir. :)

Eyvallah hocam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58167.06
ETH 2592.42
USDT 1.00
SBD 2.44