You are viewing a single comment's thread from:

RE: Lou Salome

in #tr5 years ago (edited)

Öncelikle hoş geldiniz. :)

Umarım güzel zaman geçirirsiniz. Güzel fe faydalı zamanlar. Yeni üyeler görmek beni heyecanlandırıyor. :)

Yalnız, yeni gelmişliğin verdiği birkaç eksiklik olacak gayet tabi. Mesela alıntı içerikler için kaynak belirtmek gibi.

Alıntı içeriklerin kaynağı belirtilmeli ki şikayetler sonucunda hesabınım spam hesap olmasın.

Kaynak belirtmek için şu kodu kullanıyoruz:

[Alıntıya vermek istediğimiz adı buraya](alıntı yaptığımız içeriğin sitedeki kısa yolu buraya)

Aşağıya örnek olarak size faydalı olabilecek bir bağlantı paylaşıyorum ve bunu yukarıda bahsettiğim kod ile yapıyorum.

Daha fazla bilgi için tıklayabilirsiniz

Hoş Geldiniz sevgili @hbaskan. :)

Sort:  

@edebiyat yazıya tıklatmak için benim adımı kullanmanızı şiddet içermeyen bir şekilde kınıyorum şahin bey :)

not: profil bana ait değildir.

Çok özür dilerim hocam. Takipleştiğinizi görünce öyle düşündüm. Ben kendi kendimi şiddetle kınadım. Uyarı için teşekkür ederim. :)

@edebiyat kendisi alt komşu olur, öğretiyordum:)
ayrıca ben alıntı şiir yazacak olsaydım şimdiye kadar coinlere coinler eklerdim :)
hayırlı geceler

Hayırlı geceler olsun. :)

Umarım ileride coinlere coin ekleriz hep beraber. Hatta belki coinlere coin demeyiz :))

cevaptan bile para kazanıyorsun sayın @edebiyat :)

şaka bir yana bir organizasyon kuralım biz de.. diğerleri gibi aramızda top çevirelim.

Tam olarak nasıl bir şey var aklında hocam? @hbaskan

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 54506.20
ETH 2881.76
USDT 1.00
SBD 2.03