You are viewing a single comment's thread from:

RE: MUTLU OLMAK

in #tr5 years ago

Merhaba :)

Çok güzel oldu emeklerine sağlık.

Yalnız söylemem gereken birkaç şey daha var. Bu seviyeye gelmeni bekledim açıkçası.

Görsellerimize kaynak gösterirken şu kodu kullanıyoruz:

[görsele vermek istediğimiz ismi buraya yazıyoruz](görselin linkini buraya yazıyoruz)

Bunu sadece görselleri için değil, tüm link kullanımlarında yapabilirsin. Mesela aşağıya bakman için bir link bırakacağım ve onu yukarıda gösterdiğim kod ile yaptım.

Ayrıca kaynak göstereceğimiz link sitenin değil görselin sitede bulunduğu sayfanın linki olmalı. Yani linke tıklandığında direkt olarak görsel açılmalı.

Başlık, yazı stilleri gibi konular hakkında şu yazıyı okuyabilirsin

Sort:  

Güzel bir açıklama olmuş hocam ben ilk geldiğimde bu konularda çok zorluk çekmiştim ☺️

eve ben de zorlandım başta. :) Teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70855.94
ETH 3844.90
USDT 1.00
SBD 3.49