You are viewing a single comment's thread from:

RE: Akıllı oyna oyunu

in #tr6 years ago

Ben kendi oyunumda şunu fark ettim; bölüm geçmek yok. Başka bölüm yok çünkü; tek bölümlük bir oyun. Kaybetmek de yok kazanmak da. Bazı şartlar olgunlaştığında kazandığını ya da şartlar geç olgunlaşınca sabırzılıktan kaybettiğini düşünürsün.

Oyunun sonunda ise yorgun düşen karakteri diğer karakter sırf hürmetten o beyaz mermere yatırıp kendi oyunlarına devam ederler.

Sort:  

Herkesin oyunu farklı tabi. Benimki bölümlerden oluşuyor açıkçası. Fakat dediğiniz gibi sabırsızlıktan benim de kaybettim dediğim oluyor. Fakat onlar küçük mücadeleler. Genel oyunum için biraz daha sabırlı olmak zorundayım.

Yorumunuz için teşekkür ediyorum :)

Rica ederim efendim. İyi oyunlar.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66932.02
ETH 3099.57
USDT 1.00
SBD 3.74