DEFTER [KONUK YAZAR PAYLAŞIMI]

in #tr5 years ago (edited)

DEFTER


Anlatsana beni defter,
Saysana üzüntülerimi,
İsteyip de olmayan dilekleri,
Yalancı gülüşlerimi.

Kaç kalem alıp çizdim seni,
Kaç anı alıp sildim seni,
Ne kadar gözyaşı, ne kadar haykırış?
Anlatsana beni defter.

İstedim ben az olmasa da
Haykırdım ben hiç olmasa da
El açtım semaya çok olsa da
Anlatsana beni defter.


img.jpg


Ben anlatamıyorum;
Sen anlat

dercesine yazılan bu şiir, bu haftaki misafir yazarımız @esmasara'ya ait. Kendisi kısa süre önce Steemit'e katılmış ve yazar olarak geleceği parlayan bir öğrenci olduğunu geçenlerde Steemit'e merhaba yazısında bizlere anlatmaya çalıştı. Henüz çok genç bir yazar; fakat azimle çalışmalarına devam etmesi halinde başarıyı yakalayabileceğini biliyoruz.

Konuk yazarımızın Resource Credits yetersizliği yüzünden bize başvurması ile yazısını paylaşarak hem bu yazıdan ödül kazanmasını hem de RC olarak hazır duruma gelinceye kadar yeni bir yazı düşünmesi için biraz daha zaman elde etmesini sağlamış oluyoruz.

Konuk Yazılara Oy Atacak Hesap Ve Projeler


@trliste

@edebiyat

@gezi

@hosgeldin

@trproje

@c-squared

@steempress

@damla

@treasureteam

@soteyapanbot

@emrebeyler

@minnowsupport

@jumbot

@trdaily

@kryptonia
Konuk Yazar uygulaması nedir?

Bu yazı @sahinadm tarafından yazılmıştır. Yazının STEEM gelirleri @esmasara'ya transfer edilecektir.

Sort:  

Şiir gerçekten çok güzel.Bununla birlikte, sizin yaptığınız bu destek ayrı bir güzellik. Verdiğiniz bu desteklerden dolayı sizleri kutluyorum. Ayrıca bana verdiğiniz desteklerden dolayı da teşekkürlerimi sunuyorum.

Rica ederim efendim. Sizleri de misafir yazar olarak ağırlamaktan mutluluk duyarım. :)

Çok teşekkür ederim. Mutluluk duyarım tabi ki:)

Merhaba,

Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır.


Kürasyon kuyruğuna katılarak Steemit'te Türkçe yazılara siz de destek olabilirsiniz.

Sevgiler @trliste

Çok güzel şiir olmuş @esmasara teşekkürler.
Devamını bekliyoruz :)

bu güzel şiirin bize ulaştırılması için emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. @esmasara seni de ayırca tebrik ederim ve şiirlerinin devamını da bekliyoruz ;)

@esmasara çok güzel bir şiir paylaşmış. Şiir dinletisinde bu güzel şiiri bizlere okursa sevinirim 😊

Katılabilir mi bilmiyorum… :)

Anlatsana beni defter.

bazen defterle dertleşmek insanlarla konuşmaktan daha iyi hissettirir..

bu güzel şiiri dinletide duyarız belki:)

Defter şiiri çok güzelmiş gerçekten, ben bile anlayıp sevdim düşünün :D

Ben bile?@etasarim

şiirden anlayan ince bir ruhum olmamasına rağmen demek istedim :D

Congratulations @edebiyat! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 1500 replies. Your next target is to reach 1750 replies.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29