MERHABALAR

in #tr5 years ago (edited)

Gösrel Kaynak

Merhaba ben esma sara. Kalemimin güçlü hayal gücümün ise sağlam olduğunu düşünüyorum. Steemit adlı uygulamayı hocam sayesinde keşfettim. İngilizcemi geliştirmeyi ve benden daha iyilerini görüp örnek almayı amaçlıyorum. Şiir ile iç içeyim aynı zamanda mücadele adlı bir roman yazıyorum umarım en kısa zamanda bitiririm. Boş zamanlarımda şarkı söylemeyi, müzik dinlemeyi, alış veriş yapmayı, kitap okumayı ve arkadaşlarımla münazaralara katılmaktan hoşlanırım.

Sort:  

Hoş geldin Esmacığım aramıza :) Şimdiden çok merak ettim güzel yazılarını.

Hoşbuldum🙂

aramıza hoşgeldin @esmasara🙋🏻‍♀️
yazılarını merakla bekliyorum, başarılar:)

Ben de çok merak ediyorum. :)

Aramıza hoşgeldin kardeşim, kendini öyle bir anlattın ki ben şimdi senden olağanüstü yazılar bekliyorum, çıtayı biraz yükseğe bıraktın 😉
Keyifli yazılarını bekliyorum, şiir sevgini de şöyle bir kenara not ettim, tekrar hoşgeldin...

Merhaba, steemite hoşgeldin. Yazılarını merakla bekliyoruz :)

Hoş geldin Esma. Umarım iyi vakit geçirirsin. :)

Posted using Partiko Android

Merhaba, aramıza hoş geldin. Başarılar dilerim.

Hoşgeldin. Umarım eğlenirken kendini geliştirirsin. Ben Adem Hocayı bu platforma getiren kişiyim. Şu anki görevi gençleri steemit ile tanıştırmak.😂 Aynı zamanda amcasının da oğluyum. Aynı zamanda meslektaşım. Aynı zamanda aynı şehirdeyiz. Aynı zamanda aynı mahalledeyiz . Evet hoşgeldin...

Congratulations @esmasara! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote
You received more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Merhaba Esma steemite hoş geldin. Umarım iyi vakit geçirirsin.

hoş geldiniz, romanınızı merakla bekliyoruz. :) umarım ortamı seversiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 62166.63
ETH 3021.89
USDT 1.00
SBD 3.72