BİLİM KURGU YARIŞMASI SONUÇLARI

in #tr6 years ago (edited)

BİLİM KURGU YARIŞMASI SONUÇLARI


 

Eveet, geldik bir yarışmanın daha sonuna. Yarışmamıza katılan 'tüm iki kişiye' takdir ve teşekkürlerimi sunarım.

Yarışma boyunca desteklerini sevgiyle sunan @trliste, @bot-az , @c-squared, @jumbot projelerine ve kendime; sevgili @muratkbesiroglu, @gokhan83kurt ve @benyamin ile @oendertuerk'e oylamaları için @sudefteri, @damla'ya özel olarak içimden geldiği için; @tahirozgen ve @doctorbishop'a yazılan öykülere bol yorum bıraktıkları için @etasarim ve @baycan'a yarışmamıza katıldıkları için teşekkür ederim. @sahinadm'e teşekkür yok! :)

Ödüllendirme

YazarÖyküÖdül
1. @etasarimKırılma@trliste, @bot-az, @c-squared, @jumbot, @muratkbesiroglu, @gokhan83kurt ve @benyamin ile @oendertuerk oylamlası
2. @baycanDÜNYAYI KURTARAN KAHRAMANLAR@trliste, @bot-az, @c-squared, @jumbot, @muratkbesiroglu, @gokhan83kurt ve @benyamin ile @oendertuerk oylamlası

Sevgiler efendim. Hoşça kalın.

turkce.png
edebiyatt.jpg

Sort:  

Vay ben de tek katilanim saniyordum. Tek olmadigima sevindim @baycan. Teşekkür ederim herkese

Hiç katılımcının olmadığı yarışmalar da gördük. :))

Yılmak yok. Eğlencemize bakıyoruz.

ben görmediğimden teşekkür ederim :)

Rica ederim yazınız gerçekten harikaydı.

teşekkür ederim hocam ben de yazınızdan çok keyif aldım elinize sağlık.

Tebrik ederim, harika bir yazıydı bencede birinciliği kesinlikle hak ediyordu.

teşekkür ederim yorum ve desteğiniz için. :)

tebrik ederim gayet güzeldi hikâyeniz :)

Yazımı büyük bir keyifle yazdım. Bu güzel yarışmayı düşünen sahnadm a teşekkür ederim . Edebiyat hocama da sonuç yazısını yayınladığı için teşekkür ederim :)

Rica ederim efendim. Ben de keyifle okudum, mutlu oldum.

Tebrik ederim, sizin yazınız da çok eğlenceliydi, okurken keyf aldım.

tebrik ederim canım iyi ki yazmışsın, okurken ne kadar eğlendik🤗

Bilim Kurgu çok çekici gelmedi anlaşılan, en azından kendi adıma söyleyebilirim bunu, katılan ve kazanan arkadaşları tebrik ediyorum...
Yeni yarışmayı bekliyorum sıra bana da gelecek elbet :)

teşekkür ederiz, bekliyoruz :)

ben de ilginiz, emeğiniz için çok teşekkür ederim iyi ki varsınız🤗

Böyle güzel bir yarışmaya iki tane hikaye sunulması beni çok üzdü. Katılmayı çok istedim. Kurguladığım bi kaç hikayeyi yazıya dökmek için kendime vakit ayıramadığım gibi, @etasarim ve @baycan'ın yazdığı hikayeleri de ortaya çıkarmak gerçekten çok zor. Keyifle okuttukları bu hikayeler için, arkadaşları tebrik ediyorum.

Sizden iyi öyküler diğer türler çıkacağından eminim. Mizah anlayışınızdan haberim var özellikle.

Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Yarışmaya katılamamış olsam da bu süre içerisinde güzel hikaye konuları oluşturdum kafamda. Belki bir gün buradan yazma fırsatı bulurum: tabi! kapitalist zaman döngüsünü kırabilirsem :)

Congratulations @edebiyat! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - Steem Power, Followers and Following added

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63156.23
ETH 2560.33
USDT 1.00
SBD 2.83