Sort:  

Sen ne güzel enerjili bir insansın yahu!'!!

Öncelikle el yazını bir ara bana ver de doktorculuk oynayayım.

Sonraki konu senin yüzüncü günün için ben evde meşale yaktım fakat senin haberin yoktu.

Tehlikeli "bi'şiy" değil ya ben elinden tutarım merak etme.

Özel insan mı? sensin özel insan

İş bitti tatil kısmını kıskandım. Seni yakında bekliyorum o zaman artık! Sloganımız da şu: Steemit çok güzel gelsene

Şu an bir post hazırlıyorum ve alabildiğine saçmalıyorum. Verdiğim cevap bu kadar olabiliyor kusura bakma :D

yeni oyuncağında hayırlı olsun ama arkadaşa da ver o da oynasın. Olur mu annem?

Haha, inanmayacaksın ama bir arkadaşa hediye aldım aslında. Doğum gününde vereceğim, o arada oynuyorum.

Hahaa içindeki o serseri ruhu seviyorum :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66437.76
ETH 3321.27
USDT 1.00
SBD 2.71