Siyaseteemit Şifre Problemi

in #tr6 years ago

Steemitte siyaset yapılmalı mı yapılmamalı mı diye biraz düşündüm :)
Bence yapılmamalı...
Yani, evet paylaşabiliriz hoşumuza giden partileri, mesela ben de geçen gün paylaşmıştım. Veya konuşmaları :) Ama sanırım hata yapmışım :)
Bugün bir arkadaşımla konuştuğum zaman bunun çok da sağlıklı bir şey olmadığına karar verdim...

Çünkü buraya yazdığımız hiç bir şey silinmiyor :)
Bu çok kötü aslında.
Bir yandan iyi bir yandan kötü.

İyi yanı şu, birisi gelip sizin blogunuzu silemez.
Mesela şifrenizi bir arkadaşınıza verdiniz ve size kızdı :) Gelip bloglarınızı silemez :)
Ama tabii gidip de aktif şifreyi veya master şifreyi vermemek lazım yoksa steemler ve SBD ler de gidebilir :)
Diğer yandan uygulamalar var mesela :)
Eminim ki steemitte uygulama olarak yakında virüsler ve sahte uygulamalar olur.
Bunlar olunca da şifremizi çalarlar.
Ne olursa olsun bu uygulamalara master şifremizi vermeyelim :)
Bu konu biraz garip :) Her yerde virüs ve sahte uygulamalar varken steemitte neden olmasın?

Neyse, başka bir eksisi daha var tabi.
Bir uygulama sizin tüm bloglarınızı silerse mesela? Ne kadar kötü olur değil mi...
Evet :)
Emek verip yazdığınız tüm haftanın yazılarının silindiğini düşünün :(
Bu çok acı bir durum...

Umarım böyle bir şey hiç bir zaman olmaz. Ne olursa olsun master şifremizi hiç bir yere vermemiz lazım :)

Eski gönderilerin silinememesinin bir diğer avantajı da o gönderiye oy verenlerin oy güçleri korunmuş oluyor mesela. Bu gönderiye siz oy verdiniz bir kısım oy gücünüz gitti ya, sonra ben silersem sizin oy gücünüz yine gidik olarak kalacak böylece sizin oy gücünüzü harcamış olacağım :) Bunu da engellemek için yapmış olabilirler :)

Diğer şey ise şu bence silinmemesi iyi çünkü ben geriye dönüp bazen bir çok gönderimi sildim facebooktan falan.
Buradaki gönderilerimin silinmeyeceğini bildiğim için yazılarıma dikkat ediyorum :)
Sanırım hepiniz ediyorsunuzdur :)

Siyasi şeyleri de bu yüzden yazmamak lazım. Çünkü pek de özgür bir ülkede yaşandığımız söylenemez... Daha önce bir paylaşım yapmıştım umarım başıma bela olmaz... Gerçi anonim takılıyorum ama yine de insan düşünmeden edemiyor :)

Bilmem anlatabildim mi... Aklıma böyle bir şey geldi gece gece yazayım dedim :) Acaba siz nasıl düşünüyorsunuz?
Merak ettim :)

Resim kaynak 1

Sort:  

İyi geceler, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yapılan küratör projesi için seçildi.
Proje ile ilgili ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Cointurk Discord Kanalı

destekleriniz için teşekkür ederim siz de olmasanız hiç bir şey kazanamayacağım :)

Bir siyaset bilimci olarak siyasetin her yerde yapılmasına karşı değilim. Tabi siyaset yapma eylemi çoğu zaman bilimsel dayanaklardan çıkıp particiliğe, fanatikliğe kayabiliyor. Bu benim de yapmadığım bir şey değil ama uzak durmakta fayda var.

Siyasetten ve siyasi eylemlerden korkmayın. Çünkü bu iş politikacıların olduğu kadar vatandaşların da işidir. Teşekkür ederim :)

yorumunuz için ben teşekkür ederim :)

Bence bu tür platformlarda hem siyaset hem futbol tartışmaya açık olmamalı.. Nedenini kendimce uzun uzun yazmak istemiyorum ama emin olun ki bu bizleri ister istemez taraf yapacak ve birilerimizi ötekileştirecektir. Naçizane fikrim bu yöndedir. Yanlış anlama olmasın siyasette futbolda hayatımızın içerisinde. Elbette uzak kalacağız anlamına gelmiyor.. Seviyeli yapıldıkça her şey güzel olur lakin siyasette de futbolda da yaşım gereği biliyorum ki kardeş kardeşe düşman oluyor ki bizler hayli hayli olabiliriz.

Bu gelişmişlik düzeyi ile alakalı bir şey. Biz ne kadar bunları konuşmayalım diye arkaya atarsak, bu durumu o kadar tabulaştırırız. İnsanlar siyaset yapmaya korkar. Bu nedenle siyaset konusunda gelişemeyiz. Herkes istediği platformda siyasi görüşünü paylaşma hakkına sahip olmalı. Ve eğer birisine siyasi görüşü yüzünden kötü gözle bakılıyorsa, bu gelişmemişlik göstergesidir.

Demokrasi budur. Bizden olmayana da saygı duymalıyız. O bize duymuyorsa da biz ona duymalıyız. Böyle "o bana yaptı ben ona yaptım" ile ilerleme kaydedilmez.

Bir insan seküler de olabilir, muhafazakar da olabilir. Ben sekülersem ve muhafazakara kötü gözle bakıyorsam, benden kötü demokrasici olamaz. Aynı şekilde ben muhafazakarsam ve sekülere kötü gözle bakıyorsam, ben demokrasiye zararlı birisiyim.

İkinizin de yorumu çok güzel :) yazılarımın okunduğunu bilmek çok mutlu etti :)
Haklı yönleriniz var ama ben düşüncelerimi yazdım yukarıda :)

Söylediklerinize kesinlikle katılmıyorum.

Siyaset yapmanızı birileri istemiyorsa ve siz de yapmıyorsanız, onlara destek vermiş olursunuz.

Fikirlerinizi saygı çerçevesinde belirtmekten korkmamalıyız. Saygı dışına da çıkmamalıyız.

Ayrıca fikirlerin değişebileceğini kabul etmeliyiz. Bir partiye ya da görüşe körü körüne bağlanmamalıyız. Bunu ne yalnızca iktidar ne de yalnızca muhalefet için söylüyorum.

Congratulations @drfrostgirl! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86