You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ölümsüz Aile'nin Âb-ı Hayat Su'yu

in #tr5 years ago

Tamamını okudum ama aklımda hep bir köşede "hala ikinci bölümde misin su defteri!" Cümlesi vardı :)

Sonsuz hayatı seçersem izole yaşamam gerekir. Fazla duygusalım. Fakat zamanla karakterim de değişebilir. Bilemedim su defteri....

Güneşin dünyayı yuttuğunu izlemek hoş olmasa gerek.

Sort:  

şey kem küm.. ikinci değil 3. bölümdeyim desem🤦‍♀️
birkaç dizi ve filmi aynı anda izlediğim için biraz geriden gelmem çok normal🙇‍♀️

izole yaşamazsın ya bi düşün bence o kadar da kötü değildir:)

Tamam alıyorum beni de yaz :)

Fringe izlemeni takibe aldım. Haberin ola :)

eyvah kendimi sözlüye kalkmış öğrenci gibi hissettim umarım dersten kalmam:)

Sınavı süresinde bitir de kalanına yardımcı oluruz @murattatar hocamla :)

haha tamam tamam hiç gözüm korkmadı sayenizde:)

Biraz darladığım doğrudur :D

ilk görseldeki el bana ait :D

vayy be başarılı bir darlama olmuş:)
ben hiç yemedim ve şu an acayip canım istedi meyan kökü şekerini, napıcaz 🤷‍♀️

umarım bir gün yeme fırsatı yakalarsınız...

umarım:p

Amerika'daki arkadaşı tekrar darlayacağım :D Söyleyeceğin bir kargo şubesine yollarım :)

@doctorbishop'a katılıyorum ve
"iyi de; uykuya ve açlığa yenik düşmüş değilken nasıl oluyor da 3. bölüme geçmeden durabiliyorsun? bu nasıl mümkün olabiliyor?" diye soruyorum.

//sonra, bütünsel düşündüğüm için bu cümleyi kurduğumu fark ediyorum :)

Belki kendimin de şaşıracağı -ve ironik bir şekilde bahsi geçen tavsiyenin tutulmamasını isteyerek- bir cümle sarf edeyim :)
Yol yakınken #Fringe izlemeyi bırakabilirsin. Çünkü 3-5-10+ yıl boyunca izlediğin hiç bir dizi çitayı daha yukarı taşıyamayacak. Sınıftaki birisi 100 alarak çan eğrisini yükseltmiş gibi aslında pekala güzel olan diziler bile düşük not alacak.

Hocam olmasın zaten. Ben şimdi dizi izlerken yaşadığım o boşluğu benimle paylaşsın istiyorum. Su defteri de izlesin ve bir daha o tadı alamasın istiyorum :)

doktor'u izlerken konuşmasında hep seni görüyorum resmen benziyorsun, her şeyi benzemesin de ama bariz etkilenmişsin belli:p

tamam senin yaşadığın o boşluk hissini yaşarım umarım:)

biraz önce @maonx'in yazdığı şu yorumu okuyunca gülümsemiştim:)

..Sizden yorum geldiğini görünce bir an korktum. @murattatar hocamdan fena bir eleştiri geldi galiba diye düşünüp yorumu açtığımda..

gülme komşuna gelir başına diye boşuna dememişler🤷‍♀️

ben bu dersten kaldım baştan belli ya🤦‍♀️

Allah Allah.. yorumlarım öyle korkutucu mu geliyor.. daha çok emoji kullanayım bari :)
e2.png e3.png

tnx-angelina.gif

aa korkutucu olur mu hiç:)
tabi ki değil, bu sitede en beğendiğim yorum yazarları arasında ilk üçte olduğunu söylememe gerek bile yok aslında🤷‍♀️
bu gif de çok güzel ya:)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63177.41
ETH 2439.37
USDT 1.00
SBD 2.58