Misyonerlik Görevinde Zirve: Fringe

in #esteem6 years ago (edited)

image

Misyonerliğin ötesinde hayranı olduğum diğer dizi Fringe. Olivia Dunham'a aşık olduğum için arkadaşımla bıçak bıçağa geldiğimiz bilim kurgu dizisi. Yukarıdaki görsel de Saygı Değer Dr. Walter Bishop'ın keyifle yediği kızıl meyan kökü şekeri.

Nedenini bilmediğim bir nedenden Fringe'e önyargılı yaklaşıyordum. Tanıdığım en inatçı ve geveze arkadaşımın tüm güzellemelerine rağmen bahaneler üretiyordum (gerçekten kabul edilebilir bahabelerdi). Tabi arkadaşım benim bahanelerimden daha inatçıydı. Nitekim iyi ki inatçıydı ve bana dizinin ilk bölümünü zorla, evet zorla izletti.

Diziyi imkansız denebilecek hızda bitirdim. Sürekli izledim. Ve sürekli, Walter'ın bu kızıl spirali kemirişi gündemize geldi. Elbette bir ton analiz havada uçuşuyordu ama şeker sahnesi bambaşka. İnanmıyorsanız tek tek inceleyin.

image

Görsel Kaynak

Walter Bishop için Walter White'tan daha iyi karakter olduğunu iddia ettiğinde arkadaşıma, "Boş yapma" bakışı atmıştım. Şu an aynı tezi destekliyorum. Heisenberg çok farklı yere sahip olsa da bu tezimi sabaha kadar savunabilirim.

İşte o Bishop'ın şekerlerini çok uzun süre aradık. Deli gibi merak ediyorduk ve bulmamız gerekiyordu. En son devreye Amerika'dan güçlerini soktuk. Gözümüzü karartıp yüzsüzlüğün cılkını çıkararak o kadar yoldan şeker göndermelerini istedik. Karşılığında dört kişiyi başlatarak hakkını verdiğimi düşünüyorum.

👆Gelen şekerler şöyle bir şeydi👆

Şekerin fiyatı çok çok uygundu diye hatırlıyorum. Oldukça soft bir tadı vardı. Yirmili bir paketini bitirmeniz, paketi açmanıza bakar. Umarım bir gün yeme fırsatı yakalarsınız...

Sort:  

burada anlatmak istediğin dizimi yoksa şekermi anlamadım..benimde hayran olduğum dizilerden biriydi ve bilim kurgunun yanı sıra cok derin bir felsefesi olduğunu düşünüyorum ...

Şeker tabi. Diziyi anlatabileceğimi asla düşünmedim. Ne felsefesini ne de kurguyu tanımlayacak dil var bende. Bu topa girer miyim abi ben hiç şekeri bile adam akıllı anlatamadım jfhshsha

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63036.79
ETH 3067.42
USDT 1.00
SBD 3.82