You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ile ciddileşmek #13 : Rapor No.06

in #tr6 years ago

Şimdi okuyabildim. Grafikte zirveyi görmüşüm. Ne kadar beğendiğinin ölçütü değil ama şımardım. Şımarmayı severim :)


Yine japon şirketlere sunum yapar gibi bir yazı olmuş. Eline sağlık. Epey emek var burada :)

Sort:  

Çok beğendiklerimi alıyorum listeye, yoksa daha beğendiğim başka yazılar da var ;)
Şımarın, motive olun diye yapıyorum zaten ayrıca. Oh mis! Tadını çıkara, çıkara :)

Bunları keynote sunumu mu yapsam her hafta acaba? :D

Ben apple bilmiyor ben :)

Ben listeden bahsetmedim pasta grafiğinde şımardım :) Listede de şımardım tabi boş durmadım :D

Ha pardon, ayılamadım daha. Listeyi diyorsun sandım :D
O zaman çok daha haklısın tabii ki şımarmakta :)

Genelde haklıyımdır sevgili Punky :)(şımardı)


Haydi bir kova kahve iç ben de okuluma gideyim şımarıklığımı alsınlar :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58157.69
ETH 3122.82
USDT 1.00
SBD 2.42