You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ile ciddileşmek #11 : Rapor No.04

in #tr6 years ago

Tabloya bakıp "aa ben" diye seviniyorum :) Teşekkür ederim :)


Botlar sana güzellik yapıyor bu arada, senin botlarından senin kadar verim alamıyorum:) Alakasız değil ama aynı verimi aldığım bir tek drotto var :)

Sort:  

Bende aynısını dedim(aa ben). Birde @kamuhuzuru ile alt alta olmam :D

Güzel giriş yaptın platforma, deamını bekliyorum kendi adıma :)

Öyle mi dersin? Ben hiç seviliyormuş gibi hissetmiyorum nedense :)
Muhtemelen ben hem yazıların 7 gün sonra ödüllerin dağıtılması ve netleşmesinden sonra not aldığım hem de yazı bazında tek tek değil, tüm haftanın ortalamasını aldığım için seni yanıltıyor. STEEM'deki artış yükselişe göre ödül dağıtımına kadarki sürede bazı yazılarda oran daha yüksek, bazılarında daha düşük olabiliyor çünkü. Sen de kendi yazılarını öyle takip edersen yaklaşık aynı sonuçları elde edersin. Bir bakmışsın seni de seviyorlarmış :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56787.81
ETH 2507.96
USDT 1.00
SBD 2.24