You are viewing a single comment's thread from:

RE: Suçlu kim?

in #tr5 years ago

Uzak tutmak çözüm değil. Doğru kullanıma teşvik etmek önemli. Bilgiye ulaşmak için kullanım çok az. Ayrıca sosyal hayatın bilgisayardan bağımsız da kurabileceğini hatta kurulması gerektiğini göstermek önemli.

Sort:  

Evet çok haklısınız. Teknolojiyi elbette kullanacaklar sadece doğru kullanılması gerekiyor. Ne yazık ki bu genç ve arkadaşları sanırım doğru kullanmadıkları için bir hafta onlarla bilgisayar oyunununa katılmadığı için dışlanmış ve konuşacak konu bulamıyorlar çok acı bir durum. Bu sadece küçük bir örnek buna rağmen ben çok etkilendim daha kötüleri de var bildiğiniz gibi online oyunlar oynayıp intahara kadar giden sonlar oluyor. Onlar için ne kadar etkili ki hayatlarına son noktayı bile koyduracak duruma gelmiş. Gençlerimizi ve çocuklarımızı hayatın içinde tutmak gerekiyor. Bunu da sadece biz büyükler yapabiliriz.

Posted using Partiko Android

Oyunlardan daha büyük sorunlar var bence. Hatta şu yazımda bahsetmeye çalışmıştım. Dengeyi gösterebilmek ve doğru hedeflere odaklamak çok zor. Ailelerin ciddi düzeyde farkındalığa ihtiyaçları var.

Çok net anlatmışsınız değerli yazınızı okudum. @doctorbishop Aynen katılıyorum size.

Ailelerin ciddi düzeyde farkındalığa ihtiyaçları var.

Tabi bu arada aynı kromozom sayısına sahip başka bir ırk evrenin sırlarını çözmeye çalışıyor

Biz bu konuları konuşa duralım, sizin de dediğiniz gibi
başka bir ırk evrenin sırlarını çözmeye devam etsin...

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64196.23
ETH 2757.67
USDT 1.00
SBD 2.71