You are viewing a single comment's thread from:

RE: 1 Aktör: Tom Hanks

in #tr6 years ago

Tamamını bilmemekle birlikte bildiğim kısımlar için çok haklısınız. Bir de kötü filmlerin iyi oyuncusu olarak gördüğüm Nicolas Cage var o konuda fikriniz nedir? Tabi ki harika filmleri var ama kötü filmlerde de harika bir oyunculuk sergilediğini düşünüyorum:)

Sort:  

Tom Hanks gerçekten iyi oyuncu, Nicolas Cage ise bana balon gibi geliyor;

Nicolas Cage bir kalıpta oynuyor bütün rolleri, son rollerini diyeyim. Yoksa Savaş Tanrısı, Yüz Yüze, 8 MM (ki beni en çok etkileyen filmidir) gayet iyi sergiliyor karakterini. Aslında, bakınca bunlar da benzer karakterler. Burada not düşeyim, bütün filmlerini izlemedim, ona göre dikkate alın yazdıklarımı.

Tom Hanks'te ise durum biraz farklı, kendisine Forrest Gump'taki gibi zeka geriliği olan bir adamı oynatırsanız, kendine has üslubuyla oynar. Büyük'te küçük bir çocuğun karakterini öylesine benimser ki tamam dersin, inanırsın bu büyük bedeninde hapsolmuş küçük bir adam. Er Ryan'da keza bir asker, bir lider olur. İnandırır seni. Karaktere bürünür. Burada işte Nicolas Cage ile ayrılıyorlar, Nicolas Cage belli kalıpları iyi oynayan üzerine hikaye yazılabilecek bir aktörken, Tom Hanks yazdığınız her senaryoda üst düzey performansla filmi kurtarabilecek bir aktör.

Tabi bunlar hep bence. :)

Nicolas'ın obsesif tarzı rollerinden fazla etkilenmiş olabilirim. Evet Tom Hanks kadar geniş bir yelpazesi olmasa da bu yönü beni baya etkilemiştir :) Bu arada geniş yelpaze demişken Brad Pitt adını geçirmeden edemeyeceğim. Fakat yazarımızın alanını kısıtlamayıp ondan yeni içerikler bekleyip altında konuşalım isterim :)

Öncelikle harikasınız. İkiniz de. Alan kısıtlamak değil, aksine zihin açıcı yorumlar bunlar. @yasujizr, size katılıyorum. Tom Hanks farklı rollerin hakkını verebildiğini defalarca gösterdi. @doctorbishop, ne yazık kı Nicolas Cage son dönemde çok kötü tercihler yaptı. Army of One, Pay the Ghost, Vengeance... İyi filmlerinin kredisini doldurdu. Brad Pitt, öte yandan, evet, kesinlikle güzel bir yüzden fazlası olduğunu kanıtladı ama benim listemde hâlâ "en yakışıklı":)

Evet ya insanlara anlatamıyorum adam net en yakışıklı :) ayrıca Nicolas cage kötü filmler çekti diye söyledim zaten. Sevgili @arafs kötü oyuncu demiş. Buradan kendisine "sensin kötü oyuncu" diyor ve melekler şehrini öneriyorum:)

Brad Pitt'in fazla yakışıklı olmak gibi bir talihsizliği var. Yoksa çok iyi filmler yaptı. @arafs bugün beni reddetti, yeterince yorum yapmamışım diye. Ben de kendisinden hayrına bir upvote beklediğimi buradan duyuruyorum:) Şaka bir yana, yorumlar gerçekten çok motive edici, ben de bundan böyle daha fazla yapmaya çalışacağım.

Brad Pitt'in en iyi filmlerinden biri Kaliforniya ve çok pislik çirkin bir adamı canlandırıyor. Tavsiye ederim ;)

Ahahahaha gözden kaçırmışım bunu yorum yaparken, kol bozuktu ya ondan oldu galiba :)

Verdim oyunu :D

Budur!
Cidden daha fazla yorum yapmaya çalışacağım. Bugün yorumları gördükçe çok mutlu oldum.

Tamamdır bunu söz olarak kabul ettim :)

Defalarca başlayıp da bitiremedim :)
Ama o film de kötü oyuncu olduğunu değiştirmez ki :D

Fight Club ve The Tree of Life der ve susarım. Yok, aslında daha bir sürü sayabilirim. Brad Pitt candır. Kaliforniya'yı bilmiyorum, bakayım.

Yakışıklı olduğu için kaybediyor dediğiniz için örnek verdim sadece :)) Yoksa FC'den sonra TROY der ben de susarım :D

steemit hayatım buraya kadarmış ben gidiyorum :D

Hiçbir şey demiyorum, gidin Nicolas Cage filmi izleyin siz :D

Nicolas Cage ve parmaklar der susarım. Parmaklarını gereksiz fazla kullanıyor. Melekler Şehri'ni unutmuşum o da güzel film ama aynı rol gibi değil mi? Bana hep öyle geliyor.

Brad Pitt'e gelirsek o da iyi oyuncu, Troy ile Snatch arasındaki farklı oyunculukların altından çok iyi kalkıyor. S7ven aynı şekilde. Bir de yakışıklı. Yani bunu erkekler olarak itiraf etmeliyiz artık.

Nicolas Cage kadar sevmediğim başka aktör yok sanırım, çok kötü bir oyuncu bir kere. hep aynı surat tarzı, hep aynı ifadeler. Zevk meselesi bile değil sanki benim için :D

Face to Face, Con-air ve National Treasure filmlerini severim ama Nicolas Cage sevmem ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 56763.93
ETH 2963.32
USDT 1.00
SBD 2.34